Tuesday, November 18, 2008

+ NadZieLea +

jom berkenalan dengan mybesfren=)

NadZieLea adalah kombinasi nama kami bertiga - Nadeea, Zierah n Lea. orang cakap x elok combine nama. tapi yang aku taw tu untuk pasangan kapel coz dipercayai boleh membawa kepada perzinaan, betul ker? tapi kalo kami men'combine'kan nama kami, boleh ker?..hurm

Nadeea
+ orang kluang. banyak cakap tapi masa mula-mula nampak macam sombong. tapi kalo dh kamceng ngan die, best la. otak giler2 sama cam aku. tapi kitorang sering gadoh. kadang2 pasal mende simple jer. tapi x dalah sapai tarik-tarik rambut or tarik-tarik tudung, tu zaman kanak-kanak jer..huhu. besenye yang selesaikan pergadohan kami..Zierah..






Zierah
+ orang kajang. suke makan mcD. tulah makanan yang die wajib makan kalo kuar g KB. aku ngan nadeea dh masak dh..hehe. orangnya caring. tapi kadang2 dh macam mak orang dah. suke berleter n panggil aku cOmot. padahal die pun comot gak. hehe. nadeea pun sama..haha.




kami selalu bertiga. dan bila salah sorg xde, mesti orang akan tanya. caring jugak diorg kat kami ek..hehe. tapi aku sayang diorg coz diorg memang kawan yang baik n caring. kadang2 buat aku terharu. thanks nadee n zierah coz being my fren.


created by nadeea..

nice picture =)


2 comments:

justinlover said...

weiii...pic aku xcunlah
tukarlah pic lain lia...
nanti org tgk...xbest
hahahahaha^^

p/s:thanx 4 bein a gudfren. syg kau...muah2x

lea said...

eh dh cun la pic 2...
penat aku duk mencari pic paling cun korg taw..
hehe...