Sunday, November 9, 2008

:: Uhuk3 ::


tak suka batuk...uhuk3...ni penyakit yang paling aku x suke sejak dulu lagi...adeh..aku ni jenis kalo dah batuk 2...susah benor nak sembuh..kadang2 sampai berminggu-minggu...dah la batuk yang xde kahak..batuk kering...sakit woo...perit je anak tekak aku ni...huhu...


sakit anak tekak...uhuk3

uhuk3...tgk..batuk lagi...uhuk3...dan lagi....iskh...x henti2 batuk..mcm org tua dah...kadang2 segan gak nak batuk ni..takut ganggu org...bising...dah la sekarang ni musim exam..adeh...bayangkan tgh suasana senyap...student lak tgh kusyuk jawab soklan...n xnak ade gangguan..tetibe aku batuk...aduh...dah la xleh tahan...kalo ditahan kang..makin sakit lak..

tapi kan sebenarnya..salah aku jugak kot...malas nak makan ubat batukk..2 yang batuk aku susah nak hilang...hihi...aku memang xsuke ubat batuk..pahit..x best...dah la lepas makan x leh minum air...iskh..memang x tertelan la aku...kalo telan pun..maybe kejap jer..pastu mesti akan kuar balik..huhu...ntah la..aku pun xtaw nape aku anti sgt ngan ubat batuk..hurm..nampaknya terpaksa la aku tanggung je derita penyakit ini..coz kerana terlalu degil kan...huhu..biar la..nanti sembuh la 2...uhuk3...


9 comments:

menit said...

kau mmg degil pon...hehe^^

lea said...

ala...ubat batuk xbest...xbest..nanak mamam...huhu

aShaBuLz said...

batuk kalo d biar lama nnt bleh jadi batuk kering yg boleh mbawa kpd implikasi lbh teruk. mgkin peti suara akn rosak dan suara merdu lea tidk dpt abg dgr lagi d wktu prsmbhn fasilitator nnt...hehehehe...jadi jgn mls makan ubat sbb kalo lea x mkn ubat tu, sapa nk makn? huwahahahaha...

lea said...

huhu...
macam 2 plak..
ala tp ubat batuk xsedap...pahit
xpela..nanti elok la batuk ni...
uhuk3.

aShaBuLz said...

ehem2...pemberitahuan. anda tlh d tag!!!! masuk ke dlm blog tuk tgk cabaran!! hahahaha....

chanz said...

untuk perhatian..batuk bukan sejenis penyakit..it's a symptom.

lea said...

ala..x kisah la..penyakit ke symptom ke..janji batuk 2 sakit..huhu

chanz said...

ko memang..anime ko cakap kartun...ish2

lea said...

hahaha..biarlah

anime = cartOon
batuk = penyakit..

=P