Monday, December 22, 2008

WeLcOme Back tO USM

+ Selamat Pulang to aLl student USM +


sekejap je rase cuti. dah balik u pun. tapi cam x adil betul, bdk2 u laen belum start sem baru lagi. ramai yang masih bercuti kat umah. usm je yang x bagi byk cuti n start awal kuliah...huhu

paper pun aku x kisah pun.cuti panjang ke pendek. cuti semester ari tue telah memberi aku semangat baru. dan aku rase untuk sem kali ni aku lebih bersemangat dan harap2 semangat ni kekal hingga akhir sem dan untuk tahun2 seterusnya..amin.

azam aku untuk sem baru ni:
1. Nak belajar sungguh2. xnak last minute lagi.
2. dah xnak ponteng class..tapi semalam dah terponteng 3 class...huhu
3. Xmo sedih2 lagi.
4. Xnak boros2 lagi. nak kurangkan aktiviti shopping ( yg ni cam susah je..huhu but i must do it!)

harap-harap aku dapat tebus kegagalan aku yang lepas dalam sem ni and dapat laksanakan azam2 aku ni. wish me luck !

" tiada Kejayaan Semanis Madu, taNpa, Kegagalan Sepahit Hempedu "






3 comments:

menit said...

haha....selagi kau berkwn ngan aku n nadiah
kau pasti boros...
lupakanlah azammu itu
hehe^^

lea said...

huhu...
i will try..

Anonymous said...

belajar dari kegagalan..tanpa kegagalan, kita x kenal ape itu gagal..so dare to fail...