Monday, January 12, 2009

aKu ditagged lagi...waaa....

bile ku dapat taw, aku ditag. aku begitu sonok. tapi bile dah membaca tugasnya..waaa...susah siot..betul2 mencabar. betul kata kapten, menjawab tag lagi susah dr membuat sebuah cerita panjang ..huhu. tapi x pela..utk tidak menghampakan permintaan cik anne a.k.a cik pOoh..layan kan jer..ngeh3.

1. Tiga Perkara org yg tag anda
- sangat suke sama pOoh...
- sorg yang jiwang..maybe
- ..................................
(masih dlm proses mengenali dirinye..ngeh3)

2. Tiga perkara tentang diriku
- suka gelak..
- banyak cakap..tapi tgk mOod gak la..
- suke pink

3. Filem kegemaran
- sume citer best...tapi aku memang giler ngan citer korea..indon xlayan k.

4. Size pinggang
- jap..nak cari pita pengukur...ngeee~~

5. kaler spender
- lorr...ni pun mau taw ker??...

walaupun hanay 5 soklan..tapi cukup mencabar..penat aku dok pk jawapannya..hehehe
so, who da next? cm bese..tag ni perlu diwariskan..ngeh3
kali ni aku nak tag ramai org sikit..hehe

1. cm bese..cik wunny Gedikz
2. Abg Buzz...
3. Abg Kry a.k.a putra87
4. abg hafiz a.k.a giantpolar
5. roslinda
6. abg pika a.k.a ashabulz
7. Che Joe a.k.a cj alhafiz
8. incik liquid (agagagaga)
9. cik rama a.k.a pink_butterfly

sapa yg kena tag, sila jawab k..n be honest..hahaha

12 comments:

giantpolar said...

why meeeeee...? waaa~

lea said...

coz you r my ketua n juga senior...
hahahah..jwb abg hafiz..jawab..
ngeh3

Liquid said...

waa cm name incek liquid jek disitu... hee.
k, t sy bwat ea.. =P

buzz said...

wahaha..kaler spenda?? klu x pakai spenda camna??hahaha

lea said...

liquid : memang nama kamu pun...hahahaha...anda ditag=p

buzz: hahaha...kalo xpakai..ckp jer xpakai..ngeh3..

pink_butterfly said...

tag siap!

waah, rama2 aja yg x manyak songeh wlupn kena bg tag kan? lps ni sila la bg award pulak...hehe...

lea said...

cik rama2 memang bagus..hehe
okeyh..
tp kena tgu org bg award kat lea dulu..
baru leh pas kat cik rama-rama
=)

wunny_hunny said...

iye...udah jwb ni ha..
wah!
name ku yg ats skali tu...

lea said...

sebab ko memang mangsa wajib aku..
ngeh3

putra87­™ said...

dah jwb tagged lea.. huhuh..

lea said...

okeyh...
tQ coz sudi jwb..
hehehe

buzz said...

tag anda telah dijawab..lala