Saturday, February 7, 2009

kubahagia~~~

aku bahagia dengan hidup aku skrg...
tersgt bahagia..
di samping rakan-rakan yg sentiasa menemani aku...
mendengar luahan hati aku, rungutan aku dan ngomelanku...
juga di samping keluarga tersayang..
walaupun dulu dilanda badai..
namun kami tetap bersatu as a happy family...

sekarang aku rase aku lebih tenang dr dulu..aku dh berubah.!! aku pun dah boleh terima die kembali as a fren..xmo musuh2..xmo benci2 dah (eh jap..aku x membenci die..just aku xnak kawan die..itu di kira ape yer??) ..aku nak wujudkan hubungan persahabatan kami mcm dulu..mesra..sebelum sejarah hitam melanda kami...yeah..aku dah boleh terima die balik...dan itu membuatkan aku lebih tenang....benarlah kata orang..benci boleh buat hati kita bertambah sakit.....

so kepada rakan-rakan semua..jangan lah kite bermusuhan atau simpan perasaan benci kat sumone ok..coz mende tue semua boleh buat hati kite lagi bertambah sakit..lagipun x elok la bermusuh-musuhan ni...






7 comments:

pink_butterfly said...

klu rama2, hmm...tak kesah jgk klu nak bkwn blik ngn ex...

tp tetap brusaha nak naikkan stdard diri dpn dia, spya dia akn rasa nyesal sbb x dpt kita..hik3...jht kan...

lea said...

xjahat pun...
tue tindakan yg betul..
hehehe

ab geldofg said...

aku dok pernoh musoh dngon sape2

lea said...

bagus r mung dok musuh ngan sapa2...

actually aku x bermusuh pun..
cume xmo kawan jer..
huhu

Monkey D Luffy said...

itu langkah yg bijak... namanya kematangan fikiran

pink_butterfly said...

dear, tag 4 u~

lea said...

kapten: yup..diriku dah matang~~

cik rama2:kena tag lagi??tag kak ida pun belum dijawab lagi...huhu