Tuesday, March 24, 2009

Hari Jiwang Sedunia

Menurut apa yang dikhabarkan oleh Kapten Lanun a.k.a Monkey d Luffy...Hari ni adalah HARI JIWANG Sedunia..(ntah bile hari ni diwujudkan pun aku tataw..huhu)

ok..maka dengan itu..hari ni aku pun terasa dan gatal-gatal tangan mahu membuat entry yg bercorak kejiwangan...jgn ade yg termuntah sudah la yer...hehe..

sudah bersedia utk membacenyer??





betul nak bace ni??





x takut akan termuntah nanti??hik3



ok..ok..silalah bace puisi or sajak or cerpen or pape yg korang rase sesuai utk dipanggil..


walaupun kau selalu buatku sedih..
aku tetap pilih kamu...

walaupun kau selalu buatku kecewakan aku..
aku tetap akan pilih kamu...

dan bila kau buatku tersenyum
semestinya aku akan terus pilih kamu..

di dalam kepahitan..kedukaan..
terselit kegembiraan..kebahgiaan..
dan kebahgiaan itu melenyapkan segala kesedihan...
malah terlalu sukar utk diucapkan dengan kata-kata...
bahawa aku sangat bahgia di samping kamu..!!!!

........................................................
..................................................................
.....................................................
.....................................................................

amacam?? ada peluang tak aku nak jadi penulis lirik menggantikan Ajai..hehe (gile riak kan budak ni..baru wat beberapa rangkap dh perasan..adeyh..)

utk rangkap seterusnya..sy bagi peluang utk anda memcube nasib dan menunjukkan bakat yg terpendam..mungkin korang lagi jiwang dr aku...hehe


p/s: sesekali jiwang tak salah kan?....btw..actually karya di atas tu aku nak kasi kat sumone..tapi tak terkesampaian pulak...coz aku dh pun kehilangan die..huk3...


16 comments:

HuRuL_Aini said...

awas....virus jiwang sudah menular....hahaha

lea said...

hehehe....
jom aini kite berjiwangan ari neh...
=)

pink_butterfly said...

waahh..ni msti virus dr blog kpten dah smpai ke cni...


larikkkk...

xnak d serang virus ini~!!!!!!


haha

Liquid said...

ouh karya itu ditujukan untuk incek liquid kn kn kn..?!! ehehehe =P

harineh hari penat sdunia la utk incek liquid. huhu penat2. =X

lea said...

cik rama2: fuuuuhhhhhh...cik lea dh tiup virus tue kat taman cik rama2...get ready la yer...
hehe

liquid: eh..eh..cmner incik liquid bleh taw ni..termalu sudah diriku...hahahahahah

ala incik liquid ni..hari2 penat kan? kan?

Nem0 o0h Nem0 said...

terjiwg sudah.. sesekali jiwg tak salah pun..=p

Monkey D Luffy said...

kalau lanjutkan selama setahun kan best

lea said...

nEMO: betul2..sekali sekala jiwang x salah kan? tp xyah la selalu...huhu

Kapten: setahun? xmo la aku..sehari udah cukup...

aisyAh said...

kak lea,sy nk private kan blog,certain org je bole baca

so kaau boleh nak minta email la

boleh x?

justin_lover^^ said...

aku nk sambung...hehe^^

"yg bahwa aku merindui setiap masa
pulangkan kpdku...wahai kekanda.."

hahahahahahaha....
soryy...xreti sgtlah nk wat poem ni
0_o

ermm..ada pepatah ni aku dpt
"syg..kat semua leh syg
but..cinta hanya untk satu jer"

so...how to know dats is syg or cinta??

huhu...im sadl_l

lea said...

aisyah: okeyh..nanti kak lea kasi kat blog aisyah ek...btw thanks coz sudi nak invite me as ur reader..hehe

zirah: apsal mesti kekanda??kelakar r..x match langsung..kekanda macam zaman purba jerk...wahai kekasih hatiku la...hihi

in my opinion la kan
as a doktor cinta (gile rojak ayat,,hihi)
syg tue bile kite xnak org tue cedera..so we will really care bout dat person..cam ko syg kat family ko..aku n nadia..
but kalo cinta tue...kite mcm nak togther with him all the time till da end ur breathe..betul ker??
2 apa yg aku rase la...
hehe

lea said...

to aisyah: dh already private kan yer? xbleh bukak pulak td..huhu..

ok..ni email..
nur_lieya88@yahoo.com

alang2 tue..
add la ym n fs sekali yer..
hehe

aisyAh said...

yup
mmg dh pvt
saje je nk cepatkn proses pengprivatetan my blog
huhu~

lea said...

hehe..
ok2...
jgn lupa add yer dear...

Mohd LukMan said...

hakhak lea jiwang karat r...

nak tau x, hakim sekarang layan lagu jiwang.. dia mintak kat aku.. isy jgn bagitau dia yg aku nak gelak: hahahahahahahahahahahahahahhahah..... hakim jiwang karat.. jahatnya aku...

lea said...

ko memang jahat..
tp aku pun nak gelak jugak...
hahahahaha

die pun ade mitak list lagu lama2 dgn aku semalam..
memang dh terkena virus jiwang sp. tu
hihihi