Thursday, October 14, 2010

lalang itu color hijo kan?


Aku dan lalang memang tak boleh dipisahkan. Bukan sebab aku suka makan lalang atau aku lahir atas lalang-lalang. Tapi kawan aku selalu cakap aku macam lalang. Sentiasa tak tetap pendirian. Kejap suka, kejap tak suka. Kejap nak pergi, kejap taknak pergi. owh apakah?

ntah lah. Aku taw itu adalah kekurangan diri aku. aku terlalu mudah goyang dengan keputusan aku yang dah aku buat. Macam sekarang, kejap rasa nak jadi polis, kejap nak bomba, kejap nak prosecutor pulak. aishh....tetaplah pendirian mu.

hurm, ada idea tak macam mana nak tetapkan pendirian. sesungguhnya aku memang taknak jadi lalang..T__T. Tak best kowt, senang mengikut angin. kejap bergerak ke kanan, kejap bergerak ke kiri.


----

----

----

----

----

----



btw, esok nak g bercuti di lipis sapai ahad ni. So, sori la tak sempat nak ber'blogwalking' kat blog korang.Nanti kalo dah balik dan rajin, ai singgah blog you alls k! :))

dan....yang pasti sila lah rindu diriku ini selama 2 hari ni..ngeh3..


9 comments:

MiR said...

wiwit...rindu sape tu?

Mr Noble said...

wah besnya dpt cuti. selamat bercuti!

Mohd LukMan said...

btul2.. ko nih jap nak lki nih, jap nak lki tuh.. hahaha

Liquid said...

hee cik lea kene la tetapkan pendirian k. tetap sgt2 hee.

waa nak itot gak p bercuti!!

Din_Iz said...

kurangkan keraguan.haha

Nem0 o0h Nem0 said...

jd lalang ni sgt tk best.kurgkan keraguan,tingkatkn confident diri..

Umie said...

balik lipis jumpe datin seri Siti ke? hehehe

Eazy Izzuddin said...

hype...
xD

PinQib said...

SAME R
KDANG3 RASA CAM BEST LAK JD LALNG.. HAHA