Friday, January 28, 2011

A.L.O.N.E


Sunyi sepi je usm hari ni, mungkin ramai dah balik umah dan masih terperangkap kat sini..Waaaa....

Menyesal ler plak aku balik lambat. Tu la gatal benor nak balik lambat...huhu

Isnin pagi ni baru balik...

Ekceli aku nak pergi wedding ex-rumate aku masa kat mrsm KL dulu. Ahad ni die kawen. eh eh KL ade mrsm ker?? ade...sapa kata xde. :P

KL = Kuala Lipis...haha.

ok, tapi sekarang sume kawan-kawan aku dh balik umah. Tinggal aku sorang-sorang kat sini.

Sangat sadis. Makan sorang, tido sorang, cakap sorang, mandi opkos sorg....


Yang paling sadis, takde orang leh temankan aku jumpe Remy Ishak esok....sob3..

esok Remy Ishak akan datang ke Mydin Kubang Kerian, sapa-sapa yang berada dekat dengan mydin, boleh la datang. Tu pun kalo teringin nak jupe mamat neh la.



p/s: Aku pun tataw tetibe rasa semangat nak jumpe Remy Ishak ni. Bukan minat sangat pun, kalo ashraff muslim or Iqram Dizny tu best la jugak..hahaha.

15 comments:

Quzie Fathihah said...

Dr Rozmey xnak jumpa ke???ahak

MiR said...

esok ke?bukan ari ni ke?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

janji leh jumpa artis hakhak =P

NEW ENTRY: PEREMPUAN MATA DUITAN

lea said...

quzie: baik aku jupe CEO al-jabbar tu..lagi ensem..haha

mir: 29hb la. esok kan.

cik GKSB: yeah! artis..haha

EIPUL said...

oho, aku penah jumpa ramai gak artis, perasaan dia macam best lah
tapi yang remy ishak ni aku tak tau sangat, asal dia nak datang mydin? shoping raya cina ke? haha


aku pun kena balik lambat, nak siapkan lab minggu depan, adeh

lea said...

die nak dating ngan aku kat mydin...hahaha

MiR said...

kah3x..cari la tempat best sket
nak date dgn remy ishak tu :P

bighagenjo said...

kim salam mehh. huhu

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tekan LIKE 29 kali kat ashraff muslim

hehehhe

Robot | Sakti said...

selamat bercuti ye.

gua minggu depan baru cuti beb

rindu time blajar T__T

mr.syazwan said...

mana best balik uma mkn2 ngan family ke

tgk remy x sampai sejam tu??

hahaha

(sje kasi bikin panas)

=_=

lea said...

uish..panas..panas..haha

ekceli xberminat pun nak jupe remy tu
aku nk g wedding kawan aku dulu,
tu yg balik lambat

Liquid said...

perghh dating kt mydin... romantik nye ahahaha

E.d.Y said...

kem salam kat tiz zakiyah yer...eh...xde kaitan..haha

Eazy Izzuddin said...

hahaha
balik lah awal
hehe
xD
KL hmm kuala lipis ea hehe
xD