Monday, January 17, 2011

Kena cube neh!


-Kredit to Google Image-

Safi ada product baru!! Selepas Safi Rania Gold, sekarang muncul pulak Safi Balqis Perfect 10. Nampak menarik, siap menggunakan NANO technology lagi. Mesti lagi efektif.! Kena cuba neh!

Ekceli sebelum ni, sejak dr skul lagi aku menggunakan produk Safi Balqis. Murah tapi sangat berkesan. Banyak kot sumbangannya kat muka aku neh. Sebab Safi Balqis la, kulit muka aku pernah berbelang mcm kuda belang satu masa dulu kerna terpaksa berjemur panas, berkawad, dapat dipulihkan. Malah, jerawat yang meliar kat muka aku pun berjaya dihapuskannya walaupun xdelah 100%. Kira hebat la jugak.

Dulu, pernah jugak tukar produk Syurah dan Clean&Clear. Tapi hasilnya...penuh jerawat meliar-liar kat muka aku. Then, pastu terus serik dah, tak nak khianat kat Safi Balqis lagi. Tapi pasni aku nak try Safi Balqis Perfect 10 ler plak. Takpe kan? adik-beradik Safi jugak kan kan?

Yang menariknya dengan produk Safi terbaru ni adalah Krim Kontur Mata Safi Balqis Perfect 10. Boleh menghilangkan lingkaran gelap bawah mata. Menarik! Sebelum ni, banyak jer produk lain yang ade krim cmni tapi aku takut nak try coz aku kan dh serik nak try produk lain. Tapi kalo produk Safi, aku mesti cube.







p/s: ada sapa-sapa mahu sponsor saya produk ni??? sponsor la...sponsor la..sponsor la...XD

17 comments:

mr.syazwan said...

yes!

SAFI MEMANG TERBAIK DARI LADANG!

=_=

lea said...

ladang mane?
ladang lembu?
heee

..hizamirahim.. said...

wow.
cambest je.
*walaupun xtahu produk2 mcm ni

lea said...

teringin nak pakai ker? :P

hamzah ian said...

gua nak satu set..

lea said...

lu belanja!

Puan Capa said...

dulu akak pakai jugak..sampai kan email yahoo pon boh nama balqis.hehe

lea said...

pasni leh letak nama anak Balqis...Uwais mesti suka...haha

Robot | Sakti said...

ohhh..

tak pernah cuba.
untuk perempuan jer ke?
hehehe

lea said...

utk manusia jerk.

:P

SuRayA^i. said...

yep!suke safi jugak..dulu gune then gatal tuka produk lain..pstu skang tgh gune medicated products sbb nk ilangkan jerawat. aftyer this mmg nk blk kat safi je..murah, puas ati

lea said...

memang berbaloi2 kan kan? hehe

E.d.Y said...

xpernah pun pakai set pencuci muka or product kecantikkan muka...tu muka macam jalan tar tu..hehe

Liquid said...

incek liquid nakkkk buleh... sponsor la sponsor la ehehehe

online all articles said...

hello..singgah sini.. i follow u.. u follow me back ya.

http://onlineallarticles.blogspot.com/

Eazy Izzuddin said...

yup!
terbaek lah safi..
pernah pakai suatu ketika dahulu
hehe
xD

IxoR@ said...

Safi di hatiku...

Sis dah guna safi ni sejak muda remaja lagi... skrg guna Safi Rania Gold.. seiring dgn usiaku..

eceehhh !