Wednesday, January 19, 2011

Pagi yang Indah.!



Pagi tadi, lepas solat subuh, terasa sangat sangat malas nak mandi. Kalo tidak ade kelas ni, mahu aku sambung tidur lagi. Owh. tidur memang sangat nikmat. But, then..got message from 32462. Ini bukan number utk ON SERAM ke ON CHAT or pape..tapi.................


RM0.30 CREDIT RM4,665.00 to account............................................
Bank Islam.

Yeah! finally. Masuk jugak JPA dalam akaun bank. Sangat hepi dan terus ade m0od nak mandi. haha.

Then, lepas mandi. Terus msg kawan-kawan yang jpa dah masuk. Diorg ni dari awal sem lagi suh aku inform diorg kalo-kalo jpa masuk. Memang dah jadi tugasan aku setiap kali sem, inform berita baik ni kat diorg. Yang tak bleh blahnya, ade sorang dak kosmate aku, Rahim. Sebelum ni, setiap hari tanya jpa dah masuk ke belum. Dah aku tak inform tu, xmasuk la..aish~~

Walaupun, pagi td ade kelas. Aku still bagi msg forward kat Rahim dan beberapa dak kosmate aku. Excited nak bagitaw berita baik. Orang cakap berita baik tak elok tangguh lama-lama.

Kelakarnya, bile Rahim masuk je kelas pagi td. Dengan happy nya die boleh cakap,

"yes! jpa dah masuk"

perlahan, tapi still leh agak dr gerak bibirnya dan siap dengan gaya tangan lagi. Padahal lecturer kat depan tengah ngajar.

Pagi ni semua orang muka happy jerk. Happy sebab JPA dah masuk.






p/s: Ekceli bukan pagi ni jer, pagi-pagi sebelum ni pun sangat sangat indah :)

20 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

BOLEH LA BELANJA GKSB LPAS NI EHEHE =p

Puan Capa said...

wow!byk tu!yes!yes!jpa dah masuk jugak!

Robot | Sakti said...

waaaaaahhh..

mesti best gila.
teringat time dapat duit loan dulu.
malam tu, terus gi beli ikan bakar.
hehehe

mr.syazwan said...

F
U
U
U
Y
O
O
O

SAKN BERBELANJA LA LEPAS NI

Quzie Fathihah said...

pagi ni lebih indah dr smlm...ahakz=)

lea said...

setiap pagi ku sekarang adalah sangat indah..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

yeay....!

jom belanje kak yanie makan KFC

heehheheh

(^^,)

sharamli said...

hai lea!
nak ng0rat :)

lea said...

haip! haip!
saya gadis normal! :P


lama xnampak capa :)

SuRayA^i. said...

ok da kaye tu. blanje~ =p

yad_element said...

tetibe jd lapa..

AnNe said...

hahaha...~~
ak dapat sms yg sama pagi td...
ingatkan pakwe mana la hantar sms pagi2 buta tyme tgk bsiap nak ke HKB...
ak inform smua klazmate ak yg tgh praktikal d perantauan...
gembira btol diorang...
hahaha...~~

E.d.Y said...

dah lama tak merasa duit JPA..huhu..nak sikit

lea said...

nad: owh..means ko dh antar dulu la kan neddy..patut la die ckp dh taw. aku pun antar td..hehe

AnNe said...

a'ah...
sbb dia sbuk ingatkan ak, klau dapat sms dr bank islam, cepat2 bgtau dia...
hahaha~

lea said...

hahaha..aku saja msg gtaw die c0z nampak dia sgt kecewa dgn jpa..

Din_diet said...

g bayar yuran cepat.pastu leh shoping moping.haha

lea said...

sudah ditolak yurannya la~

..hizamirahim.. said...

yay!!!
boleh belanja.
boleh kan?
XD

lea said...

boleh boleh...

boleh blah~~ :P