Friday, January 21, 2011

Yahoo!!!!! bukan yahoo.com tapi yahoo gembira!

ehem ehem ehem...testing suara. Pagi-pagi Jumaat ni tetibe tergedik pulak!..haha...

Ekceli kan...ai nak umumkan sumthing neh. Berita bek punyer. Walaupun korang tak tanya or taknak tanya pun, tapi aku nak gtaw jugak! nak jugak!


Apa Jatuh Cinta???

Aku rasa mesti ramai yang syak aku sedang jatuh cinta dgn sumone disebabkan entry sebelum ni. Oh nehi kabhi nehi! saja-saja je suka lagu tue.

abes berita apa yang aku nak umumkan nie??

ekceli saya...erm...saya dah..................

















menang handbag freee. Yahooo!!!!!!!!!!!!




ingat tak ari tu aku ade join Contest: 8 Fakta tentang Darless Zuris? Ingat tak? ingat tak?

haa...dan aku dapat tempat pertama....
hadiahnya Handbag pierre cardin+gelang mutiara.
Ini dah cukup baik, takpayah nak beli handbag baru lagi...hik3.
ai like 100x

Thanks ye kak Zuris coz pilih lea. :)
nanti buat la contest lagi..


Tapi ekceli aku lagi berminat dengan hadiah tempat ke3.
Purse dr China kaler merah...c0mel!
tapi dah rezeki menang tempat pertama, terima jela. Haha.!




18 comments:

MOFASAD said...

heh!

pinjam

lea said...

auw!

ko pakai ker? :P

~dARlee zURiS~ said...

tq 2 u too sebagai my loyal reader.acehhh ;P
nanti akak pos ek
tungguuuu

lea said...

okeyh!


saya tgu dgn sabar neh! hehe

jedi said...

sonok....leh kongsi x??

lea said...

kongsi keseronokan. boleh2 :)

Quzie Fathihah said...

wah, jimat duit xyah bli handbag...

vidadarisakura said...

ok la tuh. ;)

..hizamirahim.. said...

oh.
kalau mcm tu, gi tukar dgn pemenang ke-3 tu.
XD

lea said...

aku nak tukar ngan ko la..

lagi comel..

jom3 :P

Puan Capa said...

dik..leh akak pinjam tak?

lea said...

b0leh2...
sehingit satu jam!

E.d.Y said...

best tu dpt hadiah..;)

Robot | Sakti said...

merahnya handbag dia.

hehehe

mr.syazwan said...

nak pinjam boleh??

mak saya nak bwk g dinner

=_=

Nem0 o0h Nem0 said...

yg merah tu aku suka,kaler favvy aku..hehe

Encik Tikus said...

fuyooo... brrr

mE said...

best best tahniah....bilalah leh dapat hand beg preeee~~~asek beli sndiri jer... :(