Sunday, February 13, 2011

Novelis add aku kat fb la...

Assalamualaikum wbt..pagi ni tetibe mood sopan melanda diri. Terasa nak bagi salam dulu sebagai mukadimah. amek berkat org kata. hik3.

Btw, aku dah selamat sampai ke usm pun selepas pergi melawat-lawat hosp. Kuala Lumpur. Melawat-lawat hospt. tu je taw bukan melawat org sakit. ngeh3. Ada apa kat sana? nanti aku citer coz aku nak citer mende laen.

Pagi tadi, aku bukak fb. Biasalah kan bila dah lama x bukak fb, banyak la notti-nya. Then, aku terperasan ade seseorang add kat fb.

-Noorfadzillah Omar-

Nama macam familiar.
no mutual friend.
Then bila aku usha fb die.
Owh. rupanya die ni penulis novel Kuseru Nur Kasih.
Wahh...novelis add fb aku.


Ekceli ade kemusykilan di sini, macam mana die boleh add aku. Mungkinkah die terharu bila bace entry aku Kuseru Nur Kasih . Btw, aku memang pernah citer pasal novel beliau dulu. Nak tahu klik kat link tu.

ataw..


mungkin sebab die terbace entry ni... Tulis Thesis dulu baru boleh tulis novel! Mana tahu kot2 die nak bagi nasihat2 macam mana nak jd novelis berjaya! ahaks!

Baru promote pasal novel, novelisnya terus add aku. Agak-agak kalo aku promote pasal filem Khurafat-KL Drift..Shamsul Yussof tu akan add fb aku jugak tak?




23 comments:

Liquid said...

uuu minat syamsul yusof ea eheheheeh

lea said...

xler minat sgt..
biasa2 jerk...ngeh3

Heidi Shafiq said...

gile la.. dasyat la ko.. :)

Sharinginfoz said...

bagus juga kan ramai kawan

IxoR@ said...

fuyyooooo....

bukan senang nak kawan dgn org ada nama...

;D

echah mashuri said...

hamboiii..seronok ah.ehhehe..org nak jadik novelis gak ah.heee

lea said...

ixora: semua org memang ada nama kan kan :P

lea said...

echah: hehe. jadi2. then add my fb :)

E.d.Y said...

pergghhh...dasyat tu

DuniakuAbstrak said...

Lepas ni org lain pulak bangga biLa kau add org tu sbb masa tu kau dah jadi noVeLis cantik yang hoT popuLar serta digemari orang awam...maju jugak imaginasi pandang ke hadapan haku nih..keh3

lea said...

hahaha. aku suka imaginasi ko ni!

HEROICzero said...

hehehehe. bagus kalau macam tu, guna peluang yg ada kan? semoga berjaya, ameen. =)

Puan Capa said...

lepas ni lea la plak jadi novelis :)

jedi said...

mugnkin kot...try la....hehehehe

nisarosli said...

cewah2 lea... novelis tuu add ko. wiwit~~

EIPUL said...

waaa
aku promote christina aguilera bom bam bom bam dalam blog aku, tadek pun dia add aku apa cer?
hahaha

lea said...

dia x faham kot ko ckp apa..haha

Ujang9897 said...

byk tak novel..hihi

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

try tulis pasal filem hantu kak limah balek umah...kot2 kak limah add kat FB lak nanti

hahhahahha


(^^,)❤

qasehraihan said...

waaa...piwittt~!hehe

a.s.m.a said...

haha aku buat review cita korea secret garden..
http://drmuslimah.blogspot.com/2011/02/secret-garden.html
takda pulak en. hyun bin nak add aku huhu

lea said...

die x faham review ko

xpun ko x cukup puji die...

ahahaha

lea said...

kak yanie: w0w..hebat la kalo hantu kak limah ade blog