Friday, March 11, 2011

sekering-kering hati aku, masih ade BASAHnya lagi taw


bila aku cakap aku amek forensik
orang pasti akan tanya

"uish, tak takut ke bedah mayat"

"tak gerun ke tengok mayat eksiden teruk2"

ekceli nanti xde-nye aku nak kerja bedah2 mayat pun
bukan takut, cuma rasa macam takde peluang
lagi satu, aku tak berminat sangat
setakat nak tengok main-main boleh la
untuk serius tak kot

kalo setakat tengok mayat-mayat pelik
aku tak kisah, malah lagi excited
hatiku KERING tengok mayat
malah tiap kali join post-mortem
aku terasa macam nak jer tolong doktor potong-potong internal organ tu
takpun gergaji skull tu
macam best jerk

then kepala otak aku terfikir lagi
kalo hati lembu ni, sedap buat goreng pedas
gile sadis kan..

seyes, aku memang tak takut nak tengok mayat-mayat
ala kalo takut, mungkin aku dh xamek kos ni

tapi kan,
dalam hidup ni, cuma satu je aku tak sanggup nak nengok
seyes tak sanggup la...


Ye! orang menanges, bukan baby taw
tak jumpa org nanges, letak gambar ni..hehe
kalo baby nanges, aku tak kisah.
sumbat botol susu nanti ok la tu
tapi kalo org dewasa, kena ade cara-nya

aku xleh la nak tengok orang nanges
tak sanggup tengok diorg mengalirkan air mata..eceh..
tengok diorang menanges, terasa nak turut serta menanges
aku lak bukan reti nak pujuk-pujuk orang..huhu

sob3.

well, sekering-kering hati aku
masih ade BASAHnya lagi taw

so, big GURL or BOY, dun cry okeyh! :)


18 comments:

Quzie Fathihah said...

aku pun nanges tp lbh suka nanges sorang2...demn, kan bagus kalo bleh nanges rmai2...hehe..tp skang i'll try to meluahkan ketidakpuasanhati even just lauhkan mlalui blog je...


eh, pas PM g cari hati/limpa lembu goreng...makan sambil pikir psl PM...hahaha...mmg hati kering

lea said...

hehehe..xpelah...
bila kawan menanges, kita perlu bagi support kan die..kan kan?

haha..betul2...
lepas g PM, mesti aku akan g cari hati lembu goreng pedas...

sharamli said...

akak lea...
nak nanges!!!

lea said...

menangeslah di bahuku...hehe

Puan Capa said...

bedah mayat???????????????? akak pengsan dulu!haha

lea said...

eh eh jangan pengsan dulu..

mr.syazwan said...

hahaha

xleh blah statement buat pedal

hahaha

tulang2 lebih2 leh wat sup kan??

haha

lea said...

tak suka sup tulang

hahaha

echah mashuri said...

jaman kecik dlu mmg rase cm nk jdik forensik.tp bile dh besar rase cm takut,.huhuhu

man yusoef said...

wah hati kering btol dlm forensic...ahahhaha....

lea said...

echah: maknanya zaman kecik2 echah berani la ye. dh besar jd penakut eh..hehe

man: hahaha..harus berhati kering~

Naddia said...

lgi2 kalo yg nangis itu lelaki..aauuwww...so sweet. ego die terluntur. (byk tgok cte korea)

jap. camne anda boleh berselera nk masak hati itu??

lea said...

sebab hati manusia lebih kurang je ngan hati lembu
haha

JIJI YU said...

mueheh..aku dah jarang bebeno nanges..tlg nangeskan aku

lea said...

dh jarang? maknanya sebelum ni selalu nanges la ye :P

Raji berkata said...

hak2
kau ni sgt menakutkan =.="
jgn smpai kau curi2 organ tu bwk balik umah utk tujuan goreng2 dh lah
hahaha

hanisah said...

dulu penah nanges depan lea..
wat malu je..:P

lea said...

ada eh?

hahaha


ala nisah..kisah lama kan :)