Thursday, May 12, 2011

terima kasih kalian!


Akhirnya, berjaya jugak aku siapkan tesis setelah terpaksa bersekang mata, bermandi peluh, sakit mata pandang draft tesis yang telah ditanda & takcukup tido coz duk fikir pasal tesis. ahhh..banyaklah dugaan yang terpaksa ditempuhi sepanjang satu sem ni.

Tapi pape pun bila tengok tesis aku yang telah siap dibukukan...........


wahhh...rasa macam tak percaya je, ni hasil kerja aku..hehe

dan bila siap mende ni, secara tidak langsung sempurnalah hidup aku sebagai pelajar Sarjana Muda Sains Forensik USMKK......


*************************************

Maka di kesempatan yang ada ini, saya ingin menyampaikan sepatah dua kata....

sekalung penghargaan dan terima kasih diucapkan kepada yang membantu saya menyiapkan tesis ini.

sebahagian drpd slide presentation aku ari tu


"My Beloved Friends" tu termasuk lah....

> kosmate aku - Hazirah, Nadia, Cj, Fadh, Fatin, Quzie, Mir, Rahim, Sree, Phang, Ida
thanks coz sudi dengar masalah aku walaupun korang sendiri tak faham apa masalah aku..hehe..

> Editor tesis aku - Hakim
thanks coz editnya secara free. dan sori coz buat ko pening baca ayat-ayat tesis aku yang kadang-kadang mengarut. haha.

> rakan-rakan blogger
thanks coz bagi semangat kat aku sepanjang nak menyiapkan tesis ni. escpecially untuk entri ni
to kak umie, saya sangat terharu baca komen anda =)

> my senior
thanks coz sudi dengar masalah aku, cuba untuk solve problem aku dan atas segalanyalah.


owh terlupa, terima kasih jugak untuk my lappy

thanks awak coz sudi berkhidmat untuk saya,
tak merajuk dengan saya,
tak meragam dengan saya,
sanggup teman saya hingga lewat malam
sudi benarkan saya tekan-tekan awak

muahhhhhhhhhhh..satu kucupan utk anda...

hihihihi


16 comments:

Anisa Hang Tuah said...

alhamdulillah

you made it.

we are samee..

nis pun dah berjaya siapkan tesis dgn jayanyaa

jom enjooyyy!!!

Gadis Rama-Rama said...

bak kata nora danish

kita enjoy!!

jom3..hehe

teddygirl49 said...

yeay...siap jugak...hehehe

PinQib said...

thniah & mmg bgyaa

Ainur Naseeha Roslan said...

waaa..congrats kak lea sbb dah siap thesis tu..n dah selesai pun 4thn jd student forensic kt usm ni..u made it sis! hope lpas2 ni bjye kt alam kerjaya plak..or smbg blaja ke..or..ehem2 ke..hehehe..all da best! jgn lupe ktorg junior2 kt usmkk ni ea..especially dak2 blogger..hee..=')

bini justin timberlake said...

wah...wah...xde kucupan untk sy ke?? nk gk...nk gk..haha^^

cik azeya said...

bestnye. sy ade lg 2 sem nk abis. -_-

Aimi dan Pakcik Hashim said...

yippie
dah blh balik kg

Fatin Sakura said...

im happy for you ^_^..

Amoi said...

wah bestnya dah dibukukan

ai punya fyp belum siap

nak dibukukan pun macam lambat lagi je

T_T

Umie said...

Alhamdulillah...

erk, mekasih je ke lea? mana sotong celup tepung akak mintak tu? mane?? maneee??? kekekeke

Naji said...

It was just a chapter in life, lea. There are many others waiting. I wish you all the best in your forthcoming endeavour in life. By the way, congratulation for your success and may Allah bless you.

Gadis Rama-Rama said...

dr naji: yup! nak memasuki alam pekerjaan lagi susah kot..huhu

thanks ya! =)

Gadis Rama-Rama said...

kak umie: ada eh sy ckp nak bg sotong celup? lupa2..

so, apa lagi. balik malaysia skrg! hehe

Gadis Rama-Rama said...

kapten: yeah!! anda sgt memahami =)

Gadis Rama-Rama said...

ainur: ahaa...mesti xkan lupa lak..

btw, all the best for you jugak

jaga usmkk ni elok2 ye=)


hazirah: muah100x..cukup x? :P