Saturday, July 16, 2011

Perlu ambil kira juga komen pembaca

Yu huuuuuuu!!!!
I'm back and now again, change my template.
Untuk keberapa kali entah, tak terkira..ngeh3

so, apa pendapat korang?
ok ker template neh?

ekceli pembace setia blog aku yang cadangkan template neh
katanya template ni sesuai dengan jiwa aku
auwwww! haha
yeke???
tapi aku takdelah se-ramping dan se-sexy gadis tuh...

Ikutkan malas nak tukar template dah tapi disebabkan taknak hampakan permintaan pembace setia aku tuh, aku pun tukarlah...
cewaahhh...!

lagipun sebelum ni ada jugak yang komen pasal template lama blog aku

"Blog ko kali ni (template lama) nampak comot sikit la"

T__T

"U guna template neh (template baru) la, nampak glamor sikit"

ok, dan sekarang aku dah tukar pun template blog neh
harap kalian suka =)




p/s: kadang-kadang kita perlu dengar juga pandangan pembaca sebab tanpa mereka siapa lah kita, eh silap, sunyi sepi lah blog kita kan kan?


8 comments:

cj'alhafiz said...

wiwit!! gojes template bru..like!!

Lea IsNaw! said...

baguslah kalo anda suka =)

dill said...

glamour gitu. ahaks

dill.

Eipul said...

haha aku suka bintang bekelip-kelip kat sebelah kanan tu, LOL

Din_diet said...

template ni lagi simple kot.

tiefazatie said...

nice pe..=)

Bigdaddyz said...

simple dan cantik....

bighagenjo said...

best apa forensik. kalau minat tarahallah.