Monday, July 18, 2011

Saya ok jela awak =)

Ada yang tanya aku, aku ni ok ker? setelah bace entri yang lepas.

Dun wori rakan-rakan sekalian. I'm ok! Cume kadang2 je ter-emosi lebih. huhu.

Lagipun, aku saja je gedik-gedik manja post entri camtu, nak tengok ade orang nak bagi kata-kata motivasi kat aku tak. Ternyata kalian memang sayangkan saya kan kan? hihihi

Tapi kan, tanpa sedar rupanya aku dah pun habis belajar. Rasanya macam baru semalam je balik dari berpraktikal di mpdrm, padahal dah pun berakhir tahun 4. Kejapnya betul masa berlalu.

Teringat zaman sekolah dulu, bila dah bosan asyik tukar cita-cita je. Kejap rasa nak jadi doctor, then cikgu, pastu scientist, kemudian akauntan. Lastly, rasanya lebih selamat dan yakin cakap.........

“Cita-cita saya adalah belajar hingga ke puncak menara menara gading!”

Dan yeah! Berjaya jugak capai cita-cita tu. Macam tak percaya jerk. Cita-cita seterusnya? Entah la, malas nak fikir sangat, semuanya sekarang bergantung pada rezeki dan nasib....

Kalau dulu aku rasa kehidupan di matrik paling best, tapi sekarang aku rasa kehidupan di universiti lagi lagi lagi best!!


Rindu pulak kawan-kawan se-universiti..apa khabar kalian di rumah?

sehat kah? Har3...




*dah boleh simpan buat khazanah nak tunjuk kata cucu cicit nanti*

Aku agak mesti ada yang nak tanya atau kutuk,

Kenapa gambar kad matrik utk matrik & U aku nampak comot berbanding zaman sekolah?

Ahaaaa...sebab gambar matrik untuk sekolah, aku bagi sendiri, so boleh pilihlah yang cun2..

Tapi untuk kad matrik Matrikulasi & U, amek gambar ondaspot, opkos la selekeh sikit tak sempat nak touch up mekap...har3. Ala lagipun spek itu telah merosakkan tudung aku...huuuu


p/s: Tapi kan, agak-agak kenapa ek universiti di panggil menara gading? Kenapa tak menara tanduk? Menara sesunggut? Menara belalai?


13 comments:

wanie said...

hwaaa aku lupa mana aku letak kad matriks kmj!

Lea IsNaw! said...

owh ko kmj gak ker wanie?

*kuang ajar tak?*

har3

justin lover said...

btol tu..kjap je masa berlalu kan??
eh..menara belalai dh lucah dh tu,hahahaha^^

Lea IsNaw! said...

ini bukan blog 18sx :P

MiR said...

aku sehat je.. :P

ceh justin, ko buat aku terpk 18SX
sama dah..
adeh..

Qaseh dalia adelia said...

menara gading lah comei sikit..lau ,menara tanduk takut lak nak g blaja hahaks

liyana said...

betul2,lain yg belajar kt u, lain pulak bidang keje nye, ermm amik kos kat u skrg kena fikir pasaran keje sbnrnye.. :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

letak menara apa pun boleh... tapi orang dulu dulu letakgading sebab gading tu dulu mahal harganya di pasaran dan susah nak dapat

Eipul said...

haha, aku nye kad matrik time sekola dulu da lepas mana da, aku pun tak tau, hebat ko ek, pengumpul kad matrik tegar, lol

Lea IsNaw! said...

kenangan weh
haruslah simpan..
hehe

tiefazatie said...

mmg untung kan org tganu..=)

blog-tips-kurus said...

dah tak tanam anggur le yek? baru nak suh pos yang seedless! ;)

Imran nyambek said...

nanti gua apply