Saturday, August 13, 2011

A a aku C c cinta K k Kamu...

Di hari Sabtu ni, aku nak bagi teka teki kat korang.
Ce teka, lagu apa yang sesuai untuk orang gagap? teka teka..hihi


-
-
-
-
-

dah-dah..baik aku bagi jawapan terus..
malas nak tunggu ko jawab...keh keh keh

jawapannnya...


Ai Ai Aisheteru....

hahahaha

Pernah dengar lagu ni? OST Cinta Melodi


tetibe jatuh cinta dengan lagu ni
dan tak pasal pasal aku jadi gagap nyanyi lagu neh

a a aku
ai ai aishiteru

XP

sapa yang xnah dengar, jom layan




p/s: entri ni bukan untuk menghina siapa-siapa. Sekadar suka-suka.
Maaf jika ada yang terasa =.='


15 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

orang gagap?heheh

okeh cmne... ai ai ai ai aisheteru...hehe...

layan jugak lagu neh...;-)

Ungu Violet said...

ai ai ai aisheteru...

adehhh...gagap..huhu

Tukang Karut said...

ada lagi satu... tapi aku lupa tajuknya...

zati embong said...

jat kat ofis hari2 duk ulang2 dgr lagu aishiteru ni.haha

Nurnajwa said...

Hehe, boleh gagap dibuatnya ;D

*mnat lagu ni before cinta melodi keluar:)*

Acik said...

ah ah ahmad! heheheee

Edy Zaidi said...

haha..xbaik tau hina org gagap

H.J said...

kesian orang gagap..terasa saya..ha

Far8 budak baik said...

hahahaha kau ckp lagu org gagap..
kau jelahh tu..ktorg
okey je karok lagu ni..
x gagap pun..
hahahaha =p

ZWAN SABRI said...

Aishiteru lagu tema filem menculik miyabi ni mmg best.. ;)


MySuaraBlog: Lelaki Pun Kena Kanser Payudara

Wanie said...

penah je dengar lagu ni..jadi budak gagap sekali sekala xpe kot..haha

dill said...

suke lagu ni :)

dill.

tiefazatie said...

hihi..klu terdgr..dgr je la..xde pun download2..haha

irwan miswan said...

hahahahah cissss ape punye jawapan daaa hahahha

bighagenjo said...

best! lagu ni memang best!