Monday, August 1, 2011

Berkat 1 Ramadhan

Salam 1 Ramadhan, Salam 1 Malaysia =)

Pose tak ari neh?? saya opkos la pose
dah umur 23 tahun, malu aih tak pose..hihihi

Ekceli kan aku hepi sedikit pagi ni
sebabnya sempena 1 Ramadhan ni, Allah telah buka pintu hati dia untuk memaafkan aku.........mungkin

Hampir setahun kot aku menagih kemaafan dari die
mesej kat phone tak reply,
Call? Takut ahh...huhu
bila g komen kat fb dia, dia tak layan pun
komen orang lain boleh pulak die balas
terasa jugak hati kecik aku neh..

Tapi mungkin kesalahan aku memang besar pun
tu yang take time untuk maafkan aku
huuuuuuuu

Pagi semalam aku mesej wish selamat berpuasa kat dia
Tak mengharapkan die reply, sebab tahu die pasti takkan reply
but then, tanpa diduga tengah malam semalam baru die reply
wish selamat berpuasa jugak
for the 1st time, after about one year, dia reply mesej aku
oh!


Thanks awak coz sudi nak kawan dengan saya balik =)

23 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

kalau msg iema cnfrm iema balas xsampai seminit.
hihi...

bagus la, raya nanti minta maaf pulak..

JIJI YU said...

macam tak caye lak ko umur 23 tahun..ahaha

Iffah Afeefah said...

err pose ke tk eh

JIJI YU said...

ostad tu ustaz le..aku ingt ko belasan tahun je

Din_diet said...

bulan puasa bulan berkat..

dan tak elok gaduh-gaduh..

hehe

Din_diet said...
This comment has been removed by the author.
SimplySeoul said...

Maaf-bermaafan tu memang dituntut. Alhamdulillah dah diterima maaf.

MiR said...

tahniah..
sebagai sokongan,hadiahkan
dia baby oil :P

Lea IsNaw! said...

haha...minyak johnson baby eh...
hampeh je

Lea IsNaw! said...

jiji yu: nak wat cmne, muka awet muda kan..hehe

iema: ok! nanti lea msg, balas taw..

iffah: opkos la pose..hehehe

Lea IsNaw! said...

din: dh tak gadoh dh

simply: selamat berpose jugak

syrupmasin said...

waa..bagus lahh :)

dilla said...

lea, puase elok2. tak mo curik2 makan ha~

dill.

Bidadari Syurga said...

aik.... berusaha tu lelaki ke pompuan ni? apapun alhamdulillah..... untuk adik

Tukang Karut said...

Ala... nak gaduh2 buat apa... bukan boleh kaya pun ye tak?

Lea IsNaw! said...

betul2....bukan boleh duit pun..hehe

Wanie said...

huhu..marah ape tu smpi xleh na maafkan..umo lea 23 rupenye..hehe..same la kite..:)

Kapten Atok said...

tp aku x reply pon mesej ko

Lea IsNaw! said...

wanie: oh kita sbaya la eh...

Kapten: ko memang, kecik ati aku weyh...

sergeant keroro said...

bagus lah bermaaf-maafan :)

tiefazatie said...

syukur..alhamdullilah..=)

luqman zakaria said...

tak bek gaduh gaduh,,,bermaaf maafan di bulan ramadhan nih.. :)

ILA HonEyBuNNy said...

alhamdulillah...macam tu la...

kawan semula..ehheh