Tuesday, August 16, 2011

Ce Tolong Tafsir Mimpi Aku Neh


Morning korang!!!


Nak taw, semalam aku bermimpi. Aku bermimpi berada dalam kereta ayah aku bersama dengan dia dan rakan-rakannya. Dan ayah aku nampk mesra je, melayan diorang. Padahal, ayah aku ni pendiam.

Bangun pagi, terfikir. Seingat aku dah lama gila dia tak muncul dalam mimpi aku. Aku pun takde fikir pasal dia langsung semalam sebelum tido.

Taktahu nape, aku selalu mimpi dia berjumpa dengan family aku...

Kadang aku mimpi, dia datang tido umah aku...

Kadang aku mimpi, keluarga dia dan keluarga aku makan sekali satu meja...




Ahhh..korang agak kenapa ye? ce tafsir mimpi aku neh



dia adalah salah seorang kenalan aku.
dia tak pernah jumpa family aku dan aku tak pernah jumpa family dia
umah kami pun jauh beribu batu...



dan yang paling pasti dia bukan yang ni....................





29 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

die 2 pakwe ker??
hihi

mungkin mainan tido je kot,
entah la bab2 tafsir mimpi ni xbape tau sangat..

tiefazatie said...

err...xtau la lea..sori..

Cik Bell said...

aikk..nak kawen dah ke? haha

Atiqah Wadiah said...

heee~dia tuh mayb bakal housmate n rumet akk kot..hik3 ^^

Lea IsNaw! said...

err err

tapi lelaki...takleh duk sekali...

keh3

Acik said...

kalu dia yg dlm gambar tu, mesti sb tido x basuh kaki ... ;)

SANDRA AZWAN said...

mimpi itu hanya mainan tidor...hehe

zainul zaki said...

klu x silap,,akan berlaku perpisahan..

zainul zaki said...

=.=

ain najwa said...

mainan tdur je tuuuu...:)

zainul zaki said...

atau mungkin sudah berjumpa musuh..huhu,,pelik gak ni ...xtau betoi or tidak..

Fathiah Hamim said...

haha pernah kena dengan fa. tandanya nak suruh kita contact orang tuh. hehe

Lea IsNaw! said...

zainul: hehe tq..gigih nampak nya nak tafsir mimpi sy...

fathiah: err..kena kontek eh

zainul zaki said...

boring,,tu yg gigih,, tp papewhal pun,, sumanya ada hikmah...slamat berpuasa ya kawan2

Lea IsNaw! said...

hahaha. ok! tq ye =)

selamat berpuasa jugak..

nanad said...

dia mungkin bakal suamimu.. ;)

syrupmasin said...

adekah dy itu kekaseh hati anda?? :P

zati embong said...

biasanya bnda yg last kita fkir sblum tdur akan masuk dlm mimpi kita

O.o

Far8 budak baik said...

hahahaha..hantu tu kahh..
ingt ape tadi..
tapi klo aku bace..
macam cinta jarak jauh je..
rindu nye psl...
smpai termimpi haha

i am S!L4H.. said...

x reti plak nak tafsir.
heheh

ILA HonEyBuNNy said...

tu tandanya dia dan dia tu sama2 rindu kot..hehe...

sampai termimpi2...tapi kalau mimpi macam tu best pe..hehehhe

Tukang Karut said...

errr... aku pun bermimpi yang sama la...

JIJI YU said...

kang tersalah tafsir kang..meran lak engko kang

Tornado Assassin said...

hahahaha....awk nie gilaa bayang...
mcm janda sy dlu time kami couple..
mimpikan sy gak..hahaha..gila bayang
gila bayang(GB) GBGBGBGB..hehehehe..
jgn ambik ati ea..tp itula kenyataannya...

Lea IsNaw! said...

sentap!

ish xde maknanya nk GB
nak GCB ade la..keh3

merahitujambu said...

mimpi mainan tidur je.kalau pikirkan kelain setan suka cmtu..abaikan saja

sergeant keroro said...

hehe, petanda nak kawen la ni :P

dill said...

nyanyi sket lau Dia - Fauziah Latif :)

dill.

angah ahmad said...

mainan tdo je tuu ,,
sebab asyk teringat dye mlm tu en