Wednesday, August 10, 2011

susah nak padam memori lama.

Baru tersedar rupanya hari ni, 10 Ogos dah
Maknanya dah hampir sebulan 2 hari jugaklah
aku tukar url blog, nama blog
dan delete...... *erm erm*

Bagi yang taktahu

dulu url blog aku: leabutterflypink.blogspot.com
nama blog : Perjalanan Hidupku

Disebabkan rasa bajet nak berubah menjadi 'matured'
aku tukar segalanya...

Last-last menyesal jugak sebab tukar T__T

Sekarang, walaupun dah sebulan lebih aku tukar url tu
kadang-kadang aku selalu juga tersalah taip url lama
Masih belum biasa dengan url baru


sukar betul nak padamkan memori lama kan?


16 comments:

Edy Fee said...

hurmm kengan mmg sukar nak lupa..tambah2 agy yang bermakna pd kita

sergeant keroro said...

kenangan memang sukar untuk dilupakan, lebih-lebih lagi kenangan yang manis.

Nurnajwa said...

Yes yes, mmg susah ;)

*LOL Kero, yg pahit lg susah la ;D*

Bidadari Syurga said...

tukar? rasanya kalau itu kemahuan hati kena kuat ok sayang...?

p/s: dalam hati kamu tetap sama... masih punya semua kenangan meskipun matang ok...

dill said...

tapi ia menjadi kenangan kan :)

dill.

Tukang Karut said...

kenangan simpan dalam almari dah la... dah lepas pun... aku tak terfikir pun nak tukar...

missSenget said...

mesti yg pertama kan?


eheh..

nnt lama2 biasa laa tu.. kot..

wanie said...

10 september? hahaha ko biar betul? bukan hari ni 10 ogos ke?

MissViVio said...

bla bnda 2 dah bkn milik kita, kta kna blajar trima utk lpaskan bnda 2.

syrupmasin said...

haaa..mesti adde kesah kan sebalik name tuh?? :D

Lea IsNaw! said...

a'ah la wanie
aish..apsal silap neh...hahahaha

merahitujambu said...

kenapa tukar dear

tiefazatie said...

wah...pandai2..ifa xpandai...haha

tiefazatie said...

err..salah komen..tue utk yg atas nie..haha..

erm..bese la..kenangan kan..pasti ada yg mencuit rasa hati..=D

ILA HonEyBuNNy said...

ohhh..yang ila kenal neh url blog baru la yer??

ya..memori lama mmg susah kita nak lupakan...ambil masa jugak kan..ehhe

jangan menyesal..Allah tahu yg terbaik untuk kita...redha...;-)

bighagenjo said...

haha. memang