Thursday, September 8, 2011

Spontaneous Thursday #2




Baru aku taw



Susah rupanya untuk mendapatkan kembali
HATI orang yang pernah kita kecewakan satu masa dulu









Kata Hati Lea: Padan muka! grrrr



31 comments:

dill said...

"once broken, considered sold."

mungkin susah. tapi boleh cube :)

dill.

i am S!L4H.. said...

hmm??
hati....
sgt subjektif...

siti kektus said...

kalau hati yg kecewa tu dah tukar jadi hati batu, time tu mmg susah kot. hehe ;p

wan azie said...

barang lepas jgn d kenang....


chilllllll yaaa ~


^_^

Edy Zaidi said...

biasalah...hati manusia kalau sekali terluka, mmg susah nak stapler...hehe

Jue said...

Kan. Lebih2 lg kalau mende tu sgt mlukakan hati dia

jd kat ko ke beb. Sbr eh. Kdg2 tu kita tsedar agak lmbt. Aku pnah rs

merahitujambu said...

betulll..setuju sgt...

jom buat kek untuk sy..jom laa..

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

Hanie_Dew said...

sabar je la laling. setiap sesuatu ada hikmah nya.

kadang2 kita tak sedar yang mende tu sangat2 melukakan persaan dia.

Zul Fattah said...

ko baru tahu? aku dah tahu lama la.. haha.. akulah org tu..

chiLleD...!! said...

sush3...tmbh2 kalo org tu betol2 trluka.

fiq. said...

doakan diaa saja lea.. T.T

ORLANDO AHMAD said...

serik...

missSenget said...

hati orang yang kecewakan kita pun susah nak dapat...

Umie Artoqiemie said...

pasal hati memey susah ..

Luqeem™ said...

senang je nak pikat balik..ubah personaliti jela..:D

ZWAN SABRI said...

Btol tu btol.. susah nk dapatkan balik kepercayaan orang bila kita belot pada kepercayaan dia satu masa dulu.. zwan dah penah rasa.. HUHU


MySuaraBlog: Syabas Malaysia!

aimie amalina said...

huuuu
xpela...at least mencube kan..
kalo nak seribu daya kan?
wee
usaha
usaha
usaha
maceh sudi mai page sy ye!=]

ILA HonEyBuNNy said...

ya betul tu....sbb tu kita kena hargai org yang kita sayang...hehe

muhamad hanif said...

oh,

mungkin dorang takut pisang berbuah dua kali kot.

Bella Bell said...

soal ahti dan perasaan kita tak boleh nak jangka.. memang agak susah untuk kita tarik kembali hati orang yang telah kita lukai.. tapi kita boleh mencuba.. insyaALLAH :)

Bella Bell said...

hati*

d_LA said...

huhu..dlm sgt kot luka tu..

anamizu said...

tapi masih boleh mencuba ;)

budakijaupendek said...

fara stuju!
hoho, so jgn kecewekan org lg dh. hehe

syrupmasin said...

errr..kenape kah?? :D

Puteri said...

saya tak pernah akan cuba..dan tak mungkin akan mencuba.. takut dia balas dendam.. hahahah

Tukang Karut said...

tak ada la susah sangat... pi la belah perut dia... pas tu ambil hati... kan senang...

Lea IsNaw! said...

wow!
idea bagus neh

ahahahaha

maCy said...

memang susah.. tapi adakalanya yg kecewa itu tetap menanti setia..

Green Apple said...

melukakan senang, tapi jika terluka susah nak sembuh :D

sergeant keroro said...

mostly, memang susah. tapi ada jek yang boleh :)