Thursday, September 29, 2011

Spontaneous Thursday #4




Indah je rasa bila dapat mimpi orang yang kita rindu
tak dapat jumpa di alam realiti, jumpa di alam mimpi pun jadilahh






kata hati Lea: Nak g buat IC baru....gantikan IC lama yang muka tak berapa nak matured


25 comments:

Tukang Karut said...

rindu aku?

Fara E's said...

err , same la , haha

Run Away said...

walaupun dalam mimpi...terubat sikit kerinduan...;d

Jue said...

jumpa dlm mimpi pun lps rindu kan..tp pas mimpi..rs rindu tu lg kuat hahaha
larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

IC lama kebudakkan? aku punya ramai ckp mcm bini along haha

Hanie_Dew said...

aku baru tukar sebab yang sama. muke IC 1st tu gomok gila macam anak cina sesat dari mana tah + IC 1st tak pakai tudung. termalu i masa gi bank negara hari tu kene cagar ic nak ambik pas. hahahha

Din_diet said...

mimpi yg indah.

HEROICzero said...

jarang2 mimpi org dirindu . mungkin tak cukup rindu .

ahaha !

budakijaupendek said...

dalam mimpi la lagi indah.
syahdu... hehe
em sama la.
fara tak sabar nak ganti ic bulan nov nant. hahaha!

aimie amalina said...

awwwwwww
jumpe mimi eyhhhh
hihihi =p

dill said...

time kasih sbb rindu ai. ahaks

dill.

~SaL IjOu~ said...

mimpi sememangnya indah~ =)

Hanie_Dew said...

banyak kalori ek.aku tak bole makan la. nak makan tak bole telan.

Green Apple said...

rindu ngan sape tu...

delarocha said...

jeles laa, tak pernah mimpi org yg dirindu

[sutera kasih] said...

aaahh kan dear...rindu i lettewww :P

H.J said...

baru pom tak matured gak..haha

Anif Abdullah| AA said...

ececehh... :P

ABU said...

wak kemain lagi..P

aimi said...

sgt2 sokong entry nie :)

ORLANDO AHMAD said...

kat IC letak gambor kaki je ahaks

Edy Zaidi said...

rindu sngt la tu sampai masuk dalam mimpi

missSenget said...

mesti bangun sengih2 lagi ni..


nasib baik ko x smbung tdo terus kan..

Abe Goreng said...

Jiwang la cik Lea ni. :D

Bell said...

haha..dalam mimpi pun jadi..tapi tetap cam tak puas..nanti tmbah2 rindu..hehe

Hanie_Dew said...

nanti nanti la ko tgk vlog kitorg.. simpan dulu komen utk vlog eh.hihi