Wednesday, November 30, 2011

.Gambar untuk hari rabu.


ni pr0jek jaman muda-muda dulu
0rg lain kalut buat pr0jek yang libatkan kimia, fizik, bi0 bagai
kit0rang main bina p0nd0k yang macam hampir nak r0boh.
tapi agak menderita nak gam lidi satu satu sampai jadi cenggitu taw taw. sobs.


c0mel x? c0mel x?


kalo hebat, teka mana satu aku?



c0mot kan aku dulu, patut takde orang nak ng0rat dulu.
err sekarang macam ada ler pulak kan >.<



39 comments:

Wadi AR said...

eleh, kau hujung belah kiri.

Tea said...

Hujung kanan tu lerr bang... Wahhhh sekarang dah kurusssss slimmmm

fany wany said...

leceh buat benda tuu =="

Wanie said...

yang kiri sekali tu..hihi..agak comot la :P

macam best je buat pondok lidi..

Gadis said...

akk teka eh...

sbelah kiri skali...hihihi

Hanie_Dew said...

aaaarrrhhh...comotnyaaa..ko yg belah kanan seklai la tu. kalau aku pandang skrin pc la.

ala..sekrg xde org ngorat ke. nnt aku buat iklan. hihihiihihihihi..

meh beli cupcake. hahahaha

ILA HonEyBuNNy said...

hujung kiri kan...

tapi y ujung kanan nak iras2 ckit muka tau....;)

diana said...

sekarang berapa ramai yang ngorat..??
eheheh

Hanie_Dew said...

yee ke.. nape tak sama pown tipu tipu tipu.

My Life's Journey said...

salam pekenalan ..umi datang follow .. hrmmm umi teke ye ..yang belah kiri ujung ..mcm mane tu hihi :)

YOUsoF said...

Blog dah berubah baju la, LAWA! ;)

Kau belah kiri sekali, ada gaya² brutal sikit. Sekarang Ahmad ada kan. haha

khairul akmal bin azman said...

wah..muke suci n montel gitu..

Anak Wak Mail said...

kau tiada dalam gambar kan??haha..;P

kanan sekali??betul tak??

Hanie_Dew said...

okeyyyyyyy....hhmmm...okey...ye mmg comot. hahahahahhaha

hani said...

pun ada perasaan kamu yg belah kiri skali tu.
dulu takde org ngorat ke?
cuunn ape tu..
:)

Pendamba Mawar said...

hujung kat umah tu kot

budak penjara said...

ak x skolah ngn ko je dlu..klu tak aku ngorat ko da..haha

Cik TeN10 said...

perghh.. nk siap tu kna betul2 bersabar la ekk..

memandangkan ramai org teka belah kiri nk teka plg kiri jugak la.. hahah ;p

Juliet_iRa~" said...

lea plg kiri sekali..hee..

tp muka nk sm la dgn y plg knn sekali..;p

psss : Ira dah tukar layout da..haha..sng da nk cari link komen..;p

Iffah Afeefah said...

knk2 ribena

khaifaiz said...

tekunnya buat benda leceh tu... kalu aku la kan.. lidi tu dah patah2 dah

Bapak said...

kanan ke kiri ni..hahah, rasanya paling kiri

Bella Bell said...

ko yang kat hujung sekali. sebelah kiri nu. hehe.

Anif Abdullah| AA said...

alahai kecil molek nye dia.haha

Daddy Cool said...

Nyorok dalam rumah kecik tu kot..tak jumpa la..

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

ceh3...dulu mmg comot..skang da cun dah..hehe... :)

comel la header kamu~ suke3! ♥

Ezad Skytech said...

berapa lama buat projek tu..macam leceh je nak gam2 ni..hee~

#hee..yang belah kiri sekali tu kot...:)

Lia Irdelia said...

yang kanannnnnn sekali..
btol x?..

hehhee

Ardini Humaira said...

alamak mana satu ye :D hehe

Ardini Humaira said...

alamak mana satu ye :D hehe

si robot comel said...

hujung belah kanan kan kan?hehe

kim heeruul said...

mana lu ? mane ??
hehe.. belah hujung kiri tu chumel. =p

siti kektus said...

guna lidi tu tak pernah, guna penyepit baju yg jenis kayu tu pernah lah. pon jenuh jugak nak buat. huhu

Asrul "iLham" Sany said...

owh hi skol...

zaman yg paling gua anti

:D

Nalisa Syahira said...

ahha , hujung kiri , apa lg , bg lah hadiah , btl ni . ahha .

Saiazuan said...

hmm hujung skali kot.. huhu :D

lieynanilaz said...

saya teka 2 dari kanan...hehe..:)

KaK LimAh Si SupiR said...

idok le kaklimah sgup nk bwat rumah tuuu gne lidi :P

Juliet_iRa~" said...

hohoho..lea cmel ms sekolah..

innocent je muka..kekkee