Monday, November 21, 2011

Pernah tak korang rasa....

Assalamualaikum wbt & hai hai


Pernah tak korang rasa.

esok korang ada test. tapi hari ni korang dah boleh agak keputusan test tu.

means korang leh agak, korang takkan dapat jawab test tu.

bukan sebab korang tak belajar, korang belajar tapi still tak faham dan tak dapat nak faham.

so, redha jela dengan test tu.

pernah rasa? pernah?


aku tak pernah rasa. tapi baru sekarang merasainya.

1st time aku rasa macam ni. zaman UPSR, PMR, SPM & unibersiti tak pernah rasa pun.

erm.

esok aku ade ujian kecergasan bomba, tapi aku dah leh agak aku akan fail. erm.

bukan aku tak pergi prektis. dah pergi banyak kali.

sampai abang abang bomba dah muak tengok aku kot.

tapi aku still xleh nak buat. =(


apa-apa pun, aku akan cuba buat yang terbaik esok.



"Ya Allah, permudahkan urusan hambaMu ini. Amin."








Kata Hati Lea: mengharap ada keajaiban berlaku esok.



25 comments:

dill said...

doa mengiringi kamu, lea :)

bersemangatlah seperti kamu akan bermain bola malam ini!

dill.

PinQib said...

usaha banyak2.. hee.. takdir ni allah bleh ubah je..

Hee.. jengok.. selamat bercuti. Musim hujan sejok sekali.. ;)

Bapak said...

apa pun good luck lea!

sergeant keroro said...

gudluck and all the best!

Wanie said...

insyaallah, perasaan je tu..praktis dah banyak kan..u can do it lea =)

Ungu Violet said...

mesti boleh punyerr...chaiyok2..:)

soooooour said...

relax sudah....

si robot comel said...

samalah pernah gak rasa dulu.

apapun caiyok caiyok

oranglidi said...

aih. jgn bgitu. usaha dulu. tawakal n bykkn bdoa. jgn putus asa dgn Dia.

gudlak2

ABU said...

aku ada gak opismate yg pgu ujian mcm ko ni.. lelaki, dia cakp ujin dia agk susah.. good luck to you..buat elok2

ILA HonEyBuNNy said...

amin...

good luck...;-)

ila pernah...kalau ila stdy hard...result pn down la..lau pulun dapat la hasilnya...heeh

Cik TeN10 said...

all the best yunk ! :)

missSenget said...

kalo da rasa x bole,

takyah gi..



wah..kejam komen..!

wakakak..sebab tau ko da kt tempat test tu.. :p

Paris Lipton said...

jgn mengalah sebelum berjuang!!! aummmm cayok2

Iffah Afeefah said...

doa bebanyk k

saba

Rara. said...

lea. hang mesti boleh punya.


pikirkan boleh je weh. aku doakan hang yang terbaek k.
goodluck.

Wadi AR said...

belom pernah rasa lagi

dhiera said...

good luck lea!

macam mana ok x? update update!! tunang saya pun baru pergi ujian kecergasan bomba minggu lepas. dia lulus semua ujian~ sebelum ni, training angkat berat tak lepas2.

chiLleD...!! said...

good luck kak lea..=)

khaifaiz said...

gudluck kak lea... hehehe

Saiazuan said...

ish, walaupn rasa xleh buat, jgn giveup!!! tgk mcm mana malaysia lawan indonesia smlm? rmi penyokong indonesia, malaysia pn dah ketinggalan 1-0.. then comeback 1-1 dan menang penalty!!! :D

fany wany said...

good luck, jangan pikir negatif!

:))

KizZ said...

hihi..baru je siang tadi Kiz rasa Ci lea..

merahitujambu said...

xpernah rasa cmtu..sebab exam bukan pekara main2 wooo..kalau xleh buat pon jawap je.e.hantam je..=p

Hanie_Dew said...

aku sanggup tak baca entry latest ko sebab nak baca yg ni dulu. hehehehe..