Sunday, November 13, 2011

QUICK UPDATE - Presentation hari tu.

Assalamualaikum wbt & hai hai

Pasti ramai yang tertanya pasal presentation hari tu kan kan?

Ok, secara keseluruhan, ok dan alhamdulillah berjalan dengan lancar. Aku pun tak gugup bercakap depan diorang. Perasan neves hilang begitu saja bila aku berdiri depan diorang. Ni mungkin sebab doa-doa korang kot. hehe. Thanks taw. Sayang korang ketat-ketat.

Sebenarnya ada banyak cerita yang aku nak cerita di sebalik presentation tu. Tapi nantilah aku cerita. Sekarang ni aku super duper busy. Mungkin blog ini akan terabai buat seketika dan mungkin aku juga tidak dapat menziarah blog korang buat seketika. Maaf sesangat.

Aku sekarang sedang sibuk buat persiapan untuk DUA UJIAN yang sangat penting dalam masa terdekat ni. Dan yang pasti aku harus lakukan yang terbaik untuk kedua-duanya.


17hb - Ujian bertulis untuk Pegawai AntiDadah (KS41)
22hb - Ujian Fizikal, Pancaindera & Kecergasan untuk Penguasa Bomba (KB41)



Sekali lagi...doakan aku dapat buat yang terbaik untuk kedua-dua ujian ni ye.

Moga aku berjaya salah satu daripada tu, dah penat nak pegang title PENGANGGUR lelama. sobs.

Sori taw kalo tak balas kunjungan korang. Nanti lepas setel semua ni, aku terjah blog korang sampai lebam.




Kata Hati Lea: Siang kena fokus untuk test bomba, malam kena study pasal DADAH. Bersabarlah hati. Seminggu je. Chaiyok! Chaiyok!

26 comments:

ctk said...

igt ke ape dia qucik update...quick update ye...hihi

*gudluck 4 the exam..wah..xsbr nk gk kamu jd bOmba :D

si robot comel said...

semoga berjaya ye,cik lea. caiyok2.

mEre HuMan Like Me said...

go ! go ! go power rangers !
kill the fire !
haha .

Naji Mahat said...

Tahniah n good luck lea

aimaniman said...

salam kenal dik..
teringat akak zaman kena viva tok final yer punya assigment.. alhamdulillah berkat usaha mesti berjaya... bab temuduga, sama je, kena usaha dan tawakal pasti ok.. kan... ok i'm polo...

HEROICzero said...

gud luck ! =)

ILA HonEyBuNNy said...

yeahh...

alhamdulillah..

all the best dear...

usaha,doa dan tawakal...insyaAllah..

Lia Irdelia said...

ape2 pun.
gudluck ok dear.. :)

Abg Stalker said...

pergh..dua2 kje yg sgt tough kot.gud luck lea! ;)klu dpt kje kita kwin tau?haha

semutsengal said...

gudluck.gudluck.gudluck.gudluck.gudluck.gudluck.gudluck.

Tukang Karut said...

viel gluck...

Ct Aja said...

beruntungnya dpt intrvw 2...g.luck k..

Umie Artoqiemie said...

amboi.. doa kami diperkenankan.. yeahhhh..

Rara. said...

gudluck! moga2 pass laa semua ujian itu. insyaallah :)

Fara E's said...

chaiyok2 kak lea !

oranglidi said...

gudlak2. gilak ah.. nnti jd pegawai leh blanje aku. hehehehehehe

Wanie said...

lea, good luck tau..mase depan tu, buat yang terbaik..sangat bertuah sebab dah dapat panggilan spa..

syahirooAhmad said...

lea.. gudluck tau.. :)

aimie amalina said...

weeeehuuuu
mang bizi benooo
syggg!
gud luck tawww!

Semut Senyum said...

good luck! buat yang terbaik... insyaallah usaha kita pasti berjaya.. aminnn

khaifaiz said...

semoga berjaya

Cik TeN10 said...

Ganbatte!! Esk turn cikten buat presentation lak! Fighting! :)

Anif Abdullah| AA said...

chaiyokkk lea! :)

KaK LimAh Si SupiR said...

alhamdulillah semuanya lancar :)

gdluck lea utk exam nt ^_^

bighagenjo said...

semoga bejaya yankk

Hanie_Dew said...

Lea! Fighting!!Chaiyok!Berusaha!selamat berjaya. study rajin rajin ye. semoga lulus dua dua sekali ujian. hahahhaha