Thursday, December 15, 2011

.Amanat untuk korang.


Selepas hampir sebulan lebih, menjadi bibik tak bergaji kakak aku, esok aku akan kembali pulang ke rumah. Kembali menjadi pengganggur. ahh. taktahu nape, sekarang ni, aku memang dah takde mood nak usha-usha kerja kosong, err tunggu taun depan jela. huhuhu...

Tapi kan, nanti bila aku dah balik ke rumah, mesti aku akan rindu kat budak tecik ni.

mangsa cumbuan aku. Err lepas ni aku ni kiss sapa pulak.


Aku jugak akan rindu korang korang semua atau mungkin korang akan rindu aku. Sebab..err sebab..berukband aku dah berbulan tak berbayar, dah kena potong pun. =.='. Yelah, duk umah kakak aku, gune wifi free, so berukband diabaikan. Bila dah balik nak balik umah, baru kalut mencari berukband balik, sekali tadi cek, service unavailable dah. huhu. Jadi, lepas ni, kalo aku tak update-update blog, maknanya aku tak bayor lagi la berukband.

err ada sesiapa sudi bayor berukband aku? *kenyit-kenyit mata*

*ok, aku tau taktik ni pasti takkan menjadi.

Nanti bila aku dah balik umah, rajin-rajin la korang klik2 kat iklan tu. Boleh aku gune duit nuffnang tu, buat bayor bil berukband yang tertunggak 2 bulan. huuu.

Nanti kalo korang rindu aku, sebut nama aku kuat-kuat, nanti malam aku akan terbang masuk dalam mimpi korang. ngeh3.





kata hati lea: Dah takleh nak jumpa Ahmad selalu dah. :(



90 comments:

Wadi AR said...

muka ahmad sejibik gua kak

Lea Isnawi said...

err budak kecik tu bukan nama ahmad la =.='

Aqiim said...

selamat tinggal.. hehe
nnti kalau on9, singgah2 lah blog sy.. :)

Saddila said...

sedihnya . dila pasti akan rindu dekat akak :(

kesian ahmad . ehh kesian akak tak dapat jumpa ahmad selalu dah -_-'

miss Fyqa said...

rindu serindu rindunya.... namun engkau tak mengerti oh oh.. *eh eh..

Bella Bell said...

gila comel baby tu! macam aku. hahaha.



errr. ahmad. ehem3. :D

Jue said...

Ala kalu ko rindu itu baby, ko kiss la gambo dia. Kalau aku jumpe baby tu mmg aku gigit pp dia hohoho

Aku cuma online btul2 kat ofis, the rest kat hp smpi kna sound sbb dah mlbhi kapasiti browsing hahaha

Anif Abdullah| AA said...

sama lah kita.. dah bersawang blog
hati2 di jalan raya...
err.. comel anak lea!
salam :)

Lea Isnawi said...

anak buah la. aish.

kim heeruul said...

haha...mintak la kakak lu bayar kan.

Kazen said...

cute jugak ank buah die...ank buah sy dah besar2 dah...hehe :)

Coretan Rasa Kazen | Wordless Wednesday 22 | My Birthday Gift

Azzah said...

comelnye anak sedara..nak ambik!

kura said...

seronok la baby tu asik kena kiss je. amboi.........

kura said...

seronok la baby tu asik kena kiss je. amboi.........

soooooour said...

duk la mcd or kfc wei....ada wifi...mapley pn ada da skrg..haha

Pendamba Mawar said...

erm ye ke..oh PM orang pertama yang akan merindui

qasehraihan said...

uiii sape ahmad??nape sy ketinggalan ni??hahah..

dill said...

sila bayar berukband anda. lalala~

menulis.menulis dan menulis.

dill.

khaifaiz said...

cara mudah membayar berukband...

pergi kaunter atau mesin bayaran... masukkan duit dan semuanya selesai...

Anak Wak Mail said...

pergi la bayor beruband tu..nanti saya rindu awak..cmne??hihi..

adwafarahin said...

slmt tinggal baby comel! :P

Naji Mahat said...

such an adorable baby! not to forget, to the babysitter too.

Asrul "iLham" Sany said...

nanti ada le tu rezeki taun depan untuk keje :D

Juliet_iRa~" said...

alaa leaaa...bayar la berukband..heee

nt msti rindu lea!wuuuu

:(

Ahmad Syuxer said...

ala siannya..emm takpe saya support nuffnang awk tuh..

Teenager Housemaid said...

waaa..comelnye baby niiii!!!

ORLANDO AHMAD said...

baby face

MeeRole said...

Muke baby tu cute mcam muke aq la..hahaha..

justin lover said...

lia...mntklah ahmad byrkan broadband,nnti tolak je dari duit hantaran...hahaha^^

p/s : tetiba rasa xpuas ati pulak naji ckp babysitter tu adorable,hahaha^^

Tea said...

nanti ahmad besar, nenek tea nak ngorat yer.. reserve..

apik pehe said...

huhu..jaga budak kecik tu dulu.baru leh jaga budak besar..errr..

Daddylicious said...

lepas ni kis blog jer...hehe

LAici KAng Ais said...

chubby tul...

Cikpuan rara said...

owh nama dye ahmad ke.comels nya ahmad.hehe

Ct Aja said...

comelnya rase nak cubit2..hihiih

Nurul Iman Rosman said...

alaa, comel nye mangsa cumbuan tu.
hehee ;)

siti kektus said...

ahmad kan ada. mintaklah tolong beliau bayarkan. hehehe :)

Tukang Karut said...

cium aku pun tak pe... aku tak kesah malah merelakan lagi!

hassy chan said...

comeynyer baby tuh..
ak pun rs cm nk cium jew hahaha

khairul akmal bin azman said...

tggu lea kawin la!

ke dapat baby sendiri kan

si robot comel said...

comel okay,lepas ni kiss kita pulak,hehe

aLyA_syGS said...

tembam nye...

ツ Bieaz ツ said...

comelnya rasa nak cubit je hehehe

Lia Irdelia said...

ahhaahhaha...

comel!
:)

Zaza Fakharuldin said...

ala baby comel

Ezad Skytech said...

jangan lama2 sgt tak online tu...nanti ada yang rindu..ahakkkzz...haha~

Karbon Kopie said...

comel sangat anak buah lea.
terbang malam2? macam seram jek.kehkeh

Finaz Jaafar said...

broadband saya tak tau la pe cite dah

Paris Lipton said...

cepatla on9 sy dah bayarkan...
tipu je lari........................

Wanie said...

same la lea..nak cari keje pun dah bosan..last2 tanam je anggur..huhu..eh nanti dah tak update?cari sugar daddy sorang :D

ILA HonEyBuNNy said...

ila panggil lea neh dengar x...hehehhehe

erm..baru ila perasan ramai tukar chatbox skrg...

adehhh..lma xBW byk ketinggalan..ehhe

ahsfantasy24 said...

Nak jenit kuat-kuat dah ni,
Tapi kalau dah masuk tu, jadi mimpi yang
indah2 k, hehe :)

ahsfantasy24 said...

Nak jenit kuat-kuat dah ni,
Tapi kalau dah masuk tu, jadi mimpi yang
indah2 k, hehe :)

acheeqa farhana said...

mtk akak tlg bayarkan..hehe..

btw,comel sgt baby tu..

Nurnajwa KZ said...

Pehhhhh comel gila baby tuuuuu XD

eva said...

eeee comellll.. pp gebuu!

~SaL IjOu~ said...

xpe..lepas ni menulis kat kertas plak~ ;p

budakijaupendek said...

ramai blogger lain busy jugak rupanya.
hehe
rindu lea la! ^^

Rain said...

aku suka baby yang cium aku. teraasa 'lebih' baby. hihi

Umie said...

comelnya baby nie...akak kalau jumpa newborn baby suka sgt nak peluk cium...best!!!

teha said...

comel gilee baby tu !

aimie amalina said...

huwaaaaaaaaaaaaa
kite baru nak timbull
die plak x de
huk3
rinduuuu la cengginiiiii :)

fany wany said...

tembamnya pipi diaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Lynn said...

olorr..online lah slalu yer..update jer pun takpe..^_^

HEROICzero said...

hahaha comel ! =D

syahirooAhmad said...

Leaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..kami merindui mu.. heheh. hahah..

aleen aiden said...

aa comelnye..cara die pandang tu,macam "apa pandang2?nak gado?"
hi3

chemay said...

bayar berukben tuh cepat2.
tauuu?
:)

∫êℳå ℋiℳå₩åℛï said...

ahmad mane pulak ni
hihi...
xpela xde berukban lea guna keraban pulak....

say to easy=) said...

cute nyer bdk tu..rindu lea

IxoR@ said...

Lea dearie...

jadi bibik kat umah cik pora la nti... boleh?!

hehehe.....

budak penjara said...

ok ak x nk ko kiss aku..haha

Abg Stalker said...

cium la dinding ke,bantal ke pasni.hahaha

Rara. said...

okay, kalo aku dah sebut, kau tak datang dalam mimpi aku, siap kau. grrrr


#aku dah kembali, kau plak menghilang, huhuhu :(

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

kawin la dgn roy.. usahkan berukben. nak sekandang beruk pn roy leh belikan... hehe

semutsengal said...

memilih sangat kerja ni.


pergilah jadi mkcik cleaner sekejap.


LALALALALALLALALA

Iffah Afeefah said...

okeh stie mnnti

iMBobo said...

berukbanned hehe..

Ain Atika Zailani said...

wahhh x mo bayarkan... nanti kalau nak kiss kiss saya tau.. hahakss=p

Hanie_Dew said...

beruk ko kene kurung lagi ke lea oiitt..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe g keje. carik wit bayar broadband :D

Fara E's said...

wahh , cm gnty tmpat fara je , haha

Akulah Pak Lan said...

kenyit mata teruk sgt tuh..haha

Pondok Usang said...

selamat tahun baru dik..

Juliet_iRa~" said...

leaa..

happy new year!

zulhilmi tempoyak said...

untung la nuffnang beribu...

eden nk capai rm10 pon ssh..hahaha..
btw. dah taun len ni. cpt cari kje..haha

Hanie_Dew said...

kring kringgggg...mana lea ni...

Pondok Usang said...

truut..truuut.. mana lea ni..

Addin-Lee said...

hohoi ! budak tecit yang tomei :)

lieynanilaz said...

kalau rindu ahmad...dengar lagu yg ada ahmad ahmad (lupa tajuk)!!