Sunday, January 29, 2012

Cannot Say NO to Durian la.


Sejak akhir-akhir ni, aku selalu makan menda ni untuk makan malam.



kadang-kadang menda ni


#sumber uncle google

Setiap petang, ayah aku sokmo bawak balik buah durian dari kebun

betul-betul menggoda iman aku, walaupun dah makan hari-hari masih tak boleh nak kata

TAKNAK to Durian!


Mekdi, kepsi, pizza hut, ayam goreng pasar malam, mee goreng mamak kuar peluh banyak kegemaran tok ketua, nasi lemak makcik Jue&Hanie, Nasi minyak sm Salim boleh aku pandang sebelah mata, sambil tangan telunjuk gerak kiri kanan. Tapi tidak pada DURIAN!!!





macam ni, abes la diet aku...camne ne ni adila..syiro kiroro...



19 comments:

Syazwan Che Deraman said...

sedap buah durian and dokong tu!!

dill said...

menariknye! nak sikit!

dill.

Iffah Afeefah said...

hahaha tak jemu makan kan

sentiase terliur

nyumiii

Paris Lipton said...

durian dh jd makan ruji kami...yekk mee grg mamak jgk pilihan tok ketua...;p

nanad said...

ohmy..kuningnyeee durian tu..kempunan dah =.=

Saddila said...

kahkahkah . dila dah lupakan diet tu kak !! eee mencik ahh . sekarang busy study. bila study banyak , lapar je . betul kan ??? dan apesal buah durian akak ni cantik sgt. rasa tak nak makan lak . haha

Lea Isnawi said...

sumber google sume tu

hahaha

Cik TeN10 said...

uwaa sedapnya !! dh lama xmakan durian.. nk sket ! ;p

cik najihah said...

kite suke makan durian isi kecik je huhu

Tukang Karut said...

kita boleh duduk serumah dan jadi geng kamceng ni...

Atiqah Wadiah said...

x panas plak bdn akk mkn duyan byk2?

ZWAN SABRI said...

But, I can say NO TO DURIAN sbb zwan x suka durian.. HAHA

justin lover said...

lia...poslah skit kat ak ni,hehe^^

littledolphin said...

makan semasa makan malam?

ayah saya tak galakkan makan durian banyak-banyak waktu malam.katanya nanti sudah nak tidur.betulkah? o.o

durian memang sedap woo!

Lea Isnawi said...

TK: serumah? hosmate? kang bini tu majok pulak baru taw :P

Tiqah: takpun. dah biasa kot. hehe

zirah: xleh.duri duri akan memudaratkan abang posmen

Lea Isnawi said...

littledolphin: takdelah malam sgt,sebelum kul 8.hehe

tapi lena je tido malam tuu

Eza Boom Boom said...

Eza dah give up dengan durian.. ngeh3.. Peninggg......

mie said...

gue dah lama xmakan durian...
mulut ni macm xleh trima rasa durian..
ehehehee

syahirooAhmad said...

hahha.. durian mengandungi karbohidrat yang tinggi.

its ok.. musim durian sekali je dlm setahun.. so lepas kan gian dulu,, then sambung diet semula.. lea boleh!! cayok!~