Wednesday, January 11, 2012

Merapu bila dah lama tak update.


eh eh Lea update la

Ya. Ya. Aku update. Akhirnya. Merajinkan diri untuk update.

#1 Terkejut beruk tengok bilangan komen pada entri last ari tu. 90 komen. Gila ah 1st time dapat komen sebanyak tu. hehe. Ternyata ramai yang rindu kat aku. Terharu sungguh wa......

#2 Entri pertama di tahun baru ni. Kalo aku wish Selamat Tahun Baru, aci lagi tak rasanya?

#3 Di tahun baru, aku masih lagi menganggur. Bukan aku malas nak cari keje cuma sekarang aku tengah tunggu asessment kedua untuk Penguasa bomba & Pegawai Antidadah. Untuk satu asesment mungkin akan melibatkan 3-4 hari, mesti leceh kalo aku tengah keje,nanti nak kena mitak cuti bagai. So baik tunggu setel menda ni baru aku cari keje.

#4 Tapi kan bila aku masih tak keje ni, maknanya aku masih takde income bulan-bulan. Maknanya jugak, aku masih tak mampu nak bayor bil berukband. waaaaa...

#5 Sori tak meziarah blog korang, sekarang ngah takde mood nak ziarah-menziarahi. Aku update ni pun sebab nak hilangkan kerinduan korang pada aku. keh3.






p/s: Nanti dah ada mood dan ade sumber ternet, aku ziarah korang ye.








37 comments:

Lifesaver Hamzah said...

ooooooooooo!mana aci!ish ish ish...

Paris Lipton said...

hohoho cpt2 on9 lagi,,,ramai giler kot rndu kat hang ;p

khaifaiz said...

perghhh... 90 komen tu... respek

Tukang Karut said...

hai si comey! boleh gila bayang la tengok gambar lea!

Asrul "iLham" Sany said...

femes!

Mohd Norafzal said...

samala muka kita~

Lea Isnawi said...

uish..ingat bini kat umah TK.

hehehe.

Tea said...

mintak otograp!

Anak Wak Mail said...

patut lama xnampak.rindu!hehe..

Ezad Skytech said...

hee...lama betul menghilangkan diri ye..akhirnya muncul kembali...:D

Gadis said...

tula..

senyap seketika yer...

hihih...

biela bell said...

kak lea..rindu! HAHA ;p

Iffah Afeefah said...

pergghhh 90 tuuuuu

Saddila said...

huwaaaa . update setiap hari mcm dulu !!! pelissss -_-'

dill said...

comelnye lea :)

dill.

KaK LimAh Si SupiR said...

kaklimah rndu lea or lea rndu kaklimah? :P

Atiqah Wadiah said...

tommeyyynyerrr dia <3

Juliet_iRa~" said...

lea..rinduuuuuu!

aci2..happy new year dear,,ngee

ni update guna apa?:)

miss Fyqa said...

yeahh. selamat kembali berblog.. jemput ^__^

Original CikTeddy said...

hehe..jgn lupe ziarah cik tau :D

Rtp Farra Arisha said...

welcoming you back darla...;)))

Lia Irdelia said...

cik Lea sudah kembali..
hehehe

aimie amalina said...

perghhhhhh
90
mang ramai owg windu budak somei ni :)
heeeeee

hayoo..same la kite....oohh lepas ye ujian pegawai anti dadah dengan bomba tu?ok lah :)

wishhh uu oll d best mokcik comei :)

YOUsoF said...

Yezza akhirnya blog ni dikemaskini jugak. ;D

Selamat tahun baru, masih aci dan sweet lagi ucapan tu.. heheh

Selamat untuk semuanya ye..

Nurul Iman Rosman said...

hamboi, kemain panjang dia citer pasal menganggur tu ye.

sesungguhnya saye juga menganggur. so,kite geng! :D

Hanie Dew said...

hai...akhirnya berubah jugak tajuk entry kat page ko. hahaahahahaha..

weh Lea ko update kat mana kalau umah ko takde broadband.kat cc ke. hati hati pastikan ko buat cleaning cache pas ko log in apa apa akaun. bahaya.

assessment ko bile lagi. eceh. best la ko dapat lenggang kangkung kat rumah lagi.jgn lupa exercise build stamina.

haaa hambik ko panjang bejela komen aku kan. ko yang mintak.

Anif Abdullah| AA said...

dah boleh jadi retis nih.. 90 komeng.haha

welcome la yer.. :)

siti kektus said...

mana ada rindu. lalala :p

budakijaupendek said...

eh eh eh lea update ?
haha

semutsengal said...

wwwwwwwwwwooooooooooo!!


untunglah orang femes !!!!

ghost writer said...

kau menempek jer kat mana2 cafe yang ada wi-fi free,tak yah bayar macam bayar breukband kau tuh.

suzie rahman said...

go go go..wah byk toi komen erk

Cik TeN10 said...

betul2.. kdg2 tu dtg mood malas nk jenguk blog.. jgn kata nk jenguk blog org lain kdg2 blog sdri pun bersawang.. nak2 kl line ternet plak lembap mcm ciput lg naik angin la kan.. hihi

pape pn ganbatte !! semoga cepat dpt kerja baru.. :))

Jue said...

alolo comel2...dah slim lah cik nasi lemak sorang neh..mata biru2 lg tu hihi

Apik Pehe said...

haha..mana taknyer..dah lama tak update..nak kena sekeh dak ni

Apik Pehe said...

haha..mana taknyer..dah lama tak update..nak kena sekeh dak ni

~SaL IjOu~ said...

dtg jenguk budak pemes..wiwink~ ;)