Thursday, February 9, 2012

Spontaneous Thursday # 8

Assalamualaikum wbt.



“Awak kan hati kering. Bedah mayat selamber je. Nanti kalau kita gadoh, mesti awak selambe je bunuh saya, kerat kerat, cincang cincang badan saya kan? Awak kan dah biasa. Haha”
(ahmad, 2012)




Demn! Sampai begitu sama sekali di fikirnya. Hahahaha. Sesuka hati je cakap aku hati kering kan. Sekering kering osman kering pun masih hati tau. Walaupun aku tak berasa gerun, takut, cuak ketika nengok mayat atau skodeng doctor bedah siasat mayat..tapi tak bermakna aku sampai hati nak cincang-cincang orang. Ngek betul! Ingat aku ni keturunan Mona Fendi ke. Haha.






25 comments:

penagih kasih said...

ecehceh manje je stetmen ahmad tu
:p

biela bell said...

dalam giler ayat ahmad..hahahaha

cik kiwi's said...

hahahahah!. oip ahmad. ni gurau kasar ni..

CekbOlat-bOlat said...

ahmad syg kan awk =)

Akim Iqbal said...

kontrol histeriaaa

teha said...

alahai si ahmad :)

cik najihah said...

waw..kalo gitu x bole kasar2 la hihi

O CIKTEDDY said...

mane la tau kan.haha

wanmirara said...

hahahah, ahmad ahmad :D

Niza Romli said...

ah ah ah ahmad. "tunggu awak mati la baru sy bedah boleh?" jawab gitu je. haha

Lea Isnawi said...

@Niza Romli




err tak sampai hati nak cakap camtu kak..hihihi

Juliet_iRa~" said...

ehem2..

ahmadd...:)

lea hati kering ek?meh ira bshkan meh..ngeee

psss : hee..susah la lea kalo xda kereta..skang ira msih dihantar n diambil oleh ayah tau..;p

hassy chan said...

alahai tacing je ayat ahmad hak3..

Aqiim said...

sweetnyeeee sweetnyeeee~
ahahaha :P

Si BuDaK KaChAk said...

untung la dpt bmanje2...hehehe

Sarah Mohd Saleh said...

die syg kan awk sgt letew ;)

KaK LimAh Si SupiR said...

eleh..kang bwat betol tkt :P

Princess Nusy said...

first time dgr hati kering..hehe ^^

Woofer Storm said...

jeles ngan ayat ahmad..nak juga^^

#seram ngan potong2 ni^^

Teenager Housemaid said...

hahaha..
sengal je ahmad tu..hehe

Edy Zaidi said...

mmg xtakut ek?geli la tengok darah...huhu

Cik TeN10 said...

kerat-kerat cincang-cincang buat sup !! hahaha =p

YOUsoF said...

Ahmad saja nak tunjukkan yang dia pun sebenarnya paham perasaan kau.. ;D



Aku tak berapa berani nengok mayat lelama..

Tukang Karut said...

aku pun sebenarnya dah naik takut dah dengan kau ni...

Hanie Dew said...

dahsyat betul tuduhan ahmad itew. hahaha...daapt aku bygkan kalau ko gaduh terus ambik pisau bedah. scary..eee....run for your life....

hahhahahhaa