Wednesday, February 15, 2012

WW # 8 - Duit-duit Lama!

Assalamualaikum wbt





bukan aku punya, ada orang mintak tolong jualkan.

ada yang berminat nak beli?




Kata hati LEA: not RM50 tu smart!


37 comments:

Pamie said...

duit pisang ade tak?

Aku Anak Labuan

mohdhazlan Dreadlock said...

duit singit sy ade skeping ..gambar daun pisang

Lea Isnawi said...

Pamie




duit pisang yang tepi not rm50 tu

Ezad Skytech said...

wahhh..duit2 lama...:D

#not RM50 tu mmg smart..

PotiaCasaDelarossa said...

rm500??? rugi je x tukar dulu2... rm20 kaler coklat ada tak???

Aiman Isa said...

damnnn...damnnnnn... duit lama =.=''

cemburu pulak aku..

B33HA B3n said...

kalau jual yang 500 tu..lebih dr 500 kot harga dia kan?

haha..bek simpan..nanti lagi melambung harga barang antik ni.

eh antik ke? haha

~SaL IjOu~ said...

ada gak simpan buat kenangan..nak tunjuk kat anak cucu..heheh~ ;p

Tea said...

Yang tak tahan tu.. Boleh simpan 500 note lama?
Agak menakjubkan tidak beli emas pada masa dulu guna duit tu..

khaifaiz said...

simpan lama lagi... harga mesti melambung

Niza Romli said...

rm500 wow! duit dulu kan?
patut tak penah pegang pun.
skrg takda kan not 500?

Lea Isnawi said...

kak niza




aah. skrg rasanya takde dah kot

Mr.Clive said...

yg note RM 500.00 tu brape ea?

Mr.Clive said...

@Niza

you don't say...

Azzah said...

mmng smart not 50 tu..500 pun..

Cik TeN10 said...

uihh mmg la lama sgguh la duit2 tu.. ada yg fatin tak penah nampak pun..

Lea Isnawi said...

Mr Clive



yang not rm500 tu rm1k termasuk poslaju :)

Noor Asmahan said...

RM500 tuh dah lama tak tengok...yg lain tuh ada lg lam lipatan kenangan ;)

Cik tikah said...

wah, mcm best je tpi kalau dia jual, mesti lagi mahal kan. erm,..

Lea Isnawi said...

cik tikah



hee..mahal la jugak, barang lama kan

:)

niesa said...

wow 500 ada ye dulu tak pernah tengok lagi...

Nyue said...

duit lama2..fmly nyue pon ad simpan gak

Teesaz said...

peram ar lagi sampai 2020, kompom laris cam pisang goreng panas, mahal cam ikan kelisa mas..

naiemah_ramli said...

waaa...duit lama..yg pernah tgk duit rm5 & rm10 ja..yg lain tak prnah tgk..huhu

ZWAN SABRI said...

RM500 pown ada.. wow!

Pendamba Mawar said...

waw kayo2

fiza nurani said...

uyooooo, duit syiling lama adalaaaa,

duit lama RM2 takde ...

O CIKTEDDY said...

yg 500 tu lawa..hehe

ILA HonEyBuNNy said...

cantik lagi duit2 lama neh...

ila simpan duit rm5 dan 10 ja..ehhehhe

Munnafendy said...

syg nya nak jual.... =)

Rtp Farra Arisha said...

old things are much precious and expensive, right :) why don't your friend keeps it sebagai kenangan?

Eza Boom Boom said...

bernilaii ni ;)antik. mesti harga duit atas ni pun mahal.

CekbOlat-bOlat said...

buat la koleksi !
simpan.. nnt lgi brmkna..

syakey said...

fuhh,ada rm500!

nanad said...

whoaaah :O

kim heeruul said...

duit2 legend...mesti mahal

Hanie Dew said...

kalau belilaku lagi tak guna. hahahahaha