Friday, April 6, 2012

Spontaneous Friday : Lelaki Ini


assalamualaikum wbt. 







  1. Sangat sangat TAK MACHO LELAKI YANG TAKUT LIPAS
*eh tercaps lock pulak. 





gambar kredit kat ACIK


 


31 comments:

kura said...

erk. erk. bukan takut tp geli. eh. ehh.

Teenager Housemaid said...

hahahaha!
saya ada kenal beberapa lelaki yang takut lipas and ianya sangat kelakar..kehkehkeh.


err..tapi saya pun takut lipas.. -__-'

hassy chan said...

mmg sgt xmcho ok.. ahahaha..
kalo pompuan xpe lgi..

MeeRole said...

ok aku ngaku aku takut lipas..pduli apa macho ke tak..puiii haha

Phat said...

huhu ada sekor lipas baru meninggal kat bilik opis aku ni ha depan pintu bilik aku je td hembus nafas terakhir

Niza Romli said...

ada gak ke lelaki takut lipashhh? ih3

Zakaria's daughter said...

i takut kucingggg.
lalalaa

Lea Isnawi said...

Kak Niza


ade je kak, tu kat atas. dah ada lelaki yg ngaku takut lipas

har3

Encik Fikhri said...

bukan takot tapi geli..kalo aku jmpe mmg kne pijak2 pastu aku sepak je.takkan sentuh bende ni.busuk.haha

Cikgu Ma said...

tak jd pelindung gitu...hehe

Ezad Skytech said...

hee..lipas yg takut kat ezad...hee~

si robot comel said...

macam abang ipar kita takutkan lipas,haha.

Gadis said...

x leh nk buat ape dh..huhuhu

Bella Bell said...

fuhhh. nasib baik gua pmpuan. haha

fany wany said...

hahah sumpah kelakar! Tah pape je takut lipas nasib baik saya tak takut. hahah

Wadi AR said...

tak boleh buat laki ni

Syazwan Che Deraman said...

eleh setakat lipas.
guwa telan laa!!

laki takut kucing tak ape kan?

Lea Isnawi said...

hai incek syazwan takut kuceng ke?

tak macho jugak! keh keh keh :P

syAzAnA said...

hahhaha. setujuu! nampak so perempuan. ehhh? :P

Woofer Storm said...

tak takut,cuma geli..lagipun lipas kan banyak penyakit yang boleh memudaratkan..hhhee

blog-tips-kurus said...

terbayang-bayang cite Donat dan Oggy & the cocroaches.. hihi!


*minta tlg:
apa emel Lea ye? urgent ni. tq! :-)
bonafide9988@yahoo.com

Tukang Karut said...

erm... nasib baik aku geli katak!

ghost writer said...

lelaki kabaret namanya tuh.. haha

ABU said...

geli la.. bawak penyakit dan bau busuk..hahahaha

nanad said...

betul..lelaki yg ditakuti lipas baru iya macho :P

aimie amalina said...

hahahahahahhaha
somei la lukisan ni + yg terCAPSLOCK tu pon somei gak :p

Boni JLL3 said...

tak takut k. tapi geli. lagi2 lipas terbang yang suka mengejar orang..hahahah

Hanie Dew said...

tah. aku pun tak takut langsung kat lipas. kecuali dia terbang la. tapi aku tutup telinga je takut dia masuk telinga.

Juliet_iRa~" said...

siapala y takut lipas tu ea lea?haha ;p

Jue said...

haha dulu aku xtkut lipas
tp ade sorang kwn aku takut
maka aku tjoin takut smpi skrg
bole x camtu
urghhh

chemay said...

setujuuuu!