Thursday, May 24, 2012

Spontaneous Thursday #11 Iklan 18SX

 



"Jangan Malu, Nanti Layu"

petikan iklan Kacip Fatimah. 



Iklan sekarang dah makin err ................ 
(Lu Pikiq Sendiri, aku pun taktahu nak letak ayat apa). 

Iklan kotex, librese, bla bla bla paling menyampah aku nak tengok. 

tak malu ker?

demi duit, tak kisah part bontot difokus fokuskan. 

uish. 





 

32 comments:

kura said...

haa. tahu tak apa, sy yg laki ni pun naik segan. eh!

oranglidi said...

stuju2. iklan skang da x tau malu. aku pn mnyampah tgk iklan tuala wanita. hahaa

delarocha said...

iklan ketiak pun ada

cik najihah said...

iklan skang ni mengarut2 da

si robot comel said...

haa,sokong,iklan sekarang mcm hape2,nak komersialkan pun kena ada batasnya

Cik Lia Lomi said...

huh, memang menyampah iklan2 tu!.

Syazwan Che Deraman said...

Layu?

tak paham...

Lea Isnawi said...

Syazwan Che Deraman



buat buat faham jela


heeee

Asyiqin Haulisah said...

budak2 pun tgok sengih iklan2 gitu.

Prince of Noob said...

mana iklan tak lucah, suratkhabar utusan, metro pun asyik tayang berita lucah je tiap2 hari... tapi awak ni mmg cute lah...

done follow - Noob

onie said...

macam dah tade iklan lain nak buat kan,huhu

diana said...

dah macam jual diri..kan??

aswadz said...

biasa la. "sex sale" bak kata omputih. tu yg byk iklan 18sx skang nih.

ABU said...

aku dah tahu kalau lisa surihani datang bulan dia akan pakai pad jenis apa hehehehehe

Eza Boom Boom said...

erk, iklan skang macam2.. marketing strategy la katakan. Huhu..

fArAh07 said...

redha jela

Tukang Karut said...

ok la tu... bontot surihani tu... bukan minah indon punya bontot tau...

Boni JLL3 said...

2 la pasalnya.. iklan2 sekarang ni boleh merosakkan minda kanak2

iema ackles said...

haha
no komen sebab dah penat mengomen dengan iklan2 lucah ni

Aien Alien said...

ok..iklan air minuman kesihatan wanita kan kan kan...segan dengarnya, iklan pad sana sini lagi la..

aimie amalina said...

huuiiisshhhhh
hot entri ni
tapi ai sokong meh :D

opah kite ckup mmbebel bile tgk iklan cm tu
tambah2 yg modes sume tu
hahahaha

apolah dunia skrg ni
x de limitation lgsg
huuuuuu

Hanie Dew said...

aku pun menyampah tang iklan jangan malu nantu layu tu...whatthefantastic la kan diorg punya ayat.

part pad tu. ada kebaikannya tp sgt melampau kalau expose terlalu melebih sampai nak show yg mana tak patut.

Rtp Farra Arisha said...

HAHAHAHAHA

ctk said...

setujuuu...ct pon kadang2 malu nk tgk iklan gitu....huhuhu

yg kacip fatimah bru tgk td, trkejut guwe...huhu

MawardiYunus said...

thats why la kaum lelaki n wanita skang makn lama makin mendedahkan bnd xpatut.

syahirooAhmad said...

paling menunjuk2 si lisa surihani tu.. siap panjat2 batu pastu camera focus kat punggung..haish.. isteri orag tu.....

hafiz hafizol said...

hahaha.. betol3.. Boleh plak anak sedara duk tanya amende tuh.. kehkeh

Niza Romli said...

Kan? iklan sekarang ntah apa2. Takda tapis2 dah.

ejulz said...

ssh nak cakap benda ni..

biela bell said...

malas nak tgok tv sekarang..iklan lebih berbanding cter..iklan pulak ntah hape2..sape percaya mmglah..huh!

Ezad Skytech said...

iklan mmg byk yg mengarut sekarang ni..huhh...

NIZAM said...

dlm magazine lagilah byk. huish. mmg tak bertapis.

 
Images by Freepik