Saturday, September 29, 2012

Teh Tarik Penuh Kerim.

 






Dulu, masa mula-mula aku bekerja sebagai pembancuh air. Aku paling menyampah kalau ada yang order TEH TARIK, KOPI TARIK, MILO TARIK. 

Sebabnya, aku tak reti nak menarik narik ni

Tarik tarik, tak menjadi sokmo. 

Tak berbuih sangat. Buih sikit2 je. Tak berapa nak cun. 

Tapi, akhirnya setelah lama prektis, berjaya jugak aku menarik teh

sampaikan ada yang sanggup datang ke kedai hari hari untuk minum TEH TARIK aku. kekekeke


"TEH TARIK penuh kerim, kasih sayang dan cinta satu!"

hihihihihi



Dah lama tak menarik TEH. Nak menarik kat umah, jangan harap lerr. 








 

21 comments:

Anonymous said...

Hahahaa..

Ezad Skytech said...

"TEH TARIK penuh kerim satu ye lea..." :D

onie said...

air kosong tarik satu leaaaaaaaaaaaaa :P

Lia Irdelia said...

wahhh..
hebat2,,,

kasi satu kurang manis yer,, hehe

Lia Irdelia said...

wahhh..
hebat2,,,

kasi satu kurang manis yer,, hehe

si robot comel said...

kak lea nak teh tarik satu boleh? kaw kaw punya :p

aqmalazmi said...

teh tarik satu !!!! tarik tinggi punya! HAHAHA

Pengetua Speaker Sekolah said...

yeke yg datang tu nak mnum teh tarik???ke nak ushar2 kau...kekekeke


machaaa!!! teh tarik 1, susu lebih kurang manis!!!

Syazwan Che Deraman said...

ingatke ada gambar teh tarik berbuih Lea.

heheheh

iqa said...

pehh.. teh tarik tuuu haha

boni kacak said...

saya pun rindu nak jadi pembancuh air. dulu saya pernah keje kat kantin mak cik saya.rindu moment tu

Tukang Karut said...

Teh tarik une!

Atiqah Wadiah said...

nk bandung tarik penuh dgn kasih syg satu blh? :P

HeNRieTTa JoSe said...

wah...terrornya....rietta tarik tipu tipu kasi berbuih jew....hehehe....

Yousof said...

TEH TARIK penuh kerim, kasih sayang dan cinta kurang manis satu! ;D


Kalau dekat rumah semua air aku nak tarik masa tuang dari teko tu hihihi

ct kektus said...

wah, siap adakasih sayang cinta. kelas lah teh tarik lea ni. haha

missSenget said...

amboi..jeles aku ada org mintk teh tarik penuh kerim, kasih syg dan cinta kt ko.. hahaha..

missSenget said...

amboi..jeles aku ada org mintk teh tarik penuh kerim, kasih syg dan cinta kt ko.. hahaha..

missSenget said...

amboi..jeles aku ada org mintk teh tarik penuh kerim, kasih syg dan cinta kt ko.. hahaha..

Aida Omar said...

peh! mohon perturunkan ilmu..

hnahdy said...

hana xpandai nak letak susu pekat banyak mana.hehe