Tuesday, October 16, 2012

Sedapkan hati




Terkadang, tak semua benda yang kita nak, kita akan dapat

Terkadang, tak semua perkara yang kita rancang, berjalan seperti yang dirancang. 



kerana



Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita. 






kata hati LEA: Cuba untuk menyedapkan hati :'(



17 comments:

boni kacak said...

betul...saya setuju dengan awak..hehehe

onie said...

nape lea? :'(

Pocket said...

yang kita nak kan sangat tu la yang tak dapat, baru la kita semua tau yang idup ni kena usaha :D

tak per.. next time maybe?

Uncle Jonni said...

realiti kehidupan

ct kektus said...

lumrah hidup. tak dapat sekarang, mungkin akan dapat masa akan datang. kan ?

sabar lah selagi mampu. :)

HeNRieTTa JoSe said...

ALLAH lebih tahu apa yang terbaik utk kita...

khaifaiz said...

bersabar...


kata-kata yang paling sesuai...

Atiqah Wadiah said...

akak,nk sedap kan lg hati tu,akk cicah ceklat akk..hehe..kidding :P

Tukang Karut said...

kalau nak sedap lagi hati tu tambah sos tiram...

Aida Omar said...

Sabar dan redha jalan yang paling baik.. :)

Hafizin Jamil said...

yang penting adalah doa dan bersangka baik..hehe

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

sentiasa jadi positif... insyaAllah kita akan sentiasa terima semua benda yang ditetapkan untuk kita... ^^

Eza Boom Boom :) said...

stay positif dear :) Eza doakan yang terbaik untuk lea ^^

Juliet_iRa~" said...

yap lea..setuju dear..

tak semestinya apa y dirancang akan dimiliki..

happy birthdayy lea!!nt tgk blog ira ehehe

Yousof said...

Teruskan macam tu, paling tidak kau dapat rasa sedikit tenang dan selesa..

Allah Maha Bijaksana, Allah Maha Mengetahui.

biela bell said...

sabar ye akak lea..
mudah2an ia membawa berjuta2 hikmah dalam kehidupan akak. :)

justin lover said...

kekdg..bnda yg kte xnk tulah..bnda yg terbaik untk kte..huhu 0_o