Thursday, October 4, 2012

Sweet Macam Gula.







"Awak, awak...saya nampak makin gelap tak?"


"Awak..awak makin gelap ker, makin gemuk ke..selagi nama awak Lea Isnawi, saya tetap akan sayang awak"


hee...ok, melting 
*sengih sampai ke telinga*





22 comments:

Syazwan Che Deraman said...

peewwwiitttt......

missSenget said...

amboi...jgn kene kencing manis sudah..! hahaha..

wawa said...

baik pergi check kandungan gula dalam badan besok... hahah

Pengetua Speaker Sekolah said...

pewwittttt....baik punye ayat coverrrr....kehkehkeh

boni kacak said...

wah..sweet gile..hehehe

onie said...

acececececeyyyyyy lea :D

Tukang Karut said...

itu ayat belum kawin tu...

Atiqah Wadiah said...

awak..awak..bila awak nak kawen? :P

Aida Omar said...

oh so sweet mengalahkan gula kastor, gula kasar, bahkan gula2 getah.

ct kektus said...

wit wit. tiap hari komfem tersengih je kan. :D

Iffah Afeefah said...

gila manis

kencing manis sy bace heee

Eza Boom Boom :) said...

cinta kat seseorang tu tak semestinya through fizikal. Yang penting hati yang ikhlas mencintai diri kita seadanya. hehehe :))

miss Fyqa said...

wewitt ;)

Ibnuismaini Ismail said...

Ye, awak makin gelap.

sweet kan jawab macam ni. hee~

CekbOlat-bOlat said...

mhon lu telan air byk2 :D

HeNRieTTa JoSe said...

sweetnye...ok, sila jangan tukar nama yea...hehehe....

NIZAM said...

bicara manis menghiris kalbu sungguh. heee

zila manaf said...

alololololo

Aku Bapak said...

peewittt..hehehhe...

nini said...

haha...comel gile...

syakey said...

ni lori gula tumpahh ni XD

biela bell said...

untunglah kalo dapat lelaki macam tu,,haha