Saturday, November 10, 2012

TEKA.



Jika anda bijak bestari disukai ramai, mai pakat teka. Apakah gerangan gambar di bawah ni.





tiada hadiah p0m kalo korang berjaya teka dengan betul. Saja nak uji minda kreatif korang. hihihi


harapnya takdelah terimaginasi jauh jauh...keh3. 




pst: budak yang sealiran denganku tidak dibenarkan untuk menjoin teka tak berhadiah ni. harap makjah.



28 comments:

D i n said...

aduh otak jam bnde ape ni @_@

Bontot kuali ? :D

Lia Irdelia said...

apakah ini?..
macam x tau je.. hehe

Atiqah Wadiah said...

cermin?

chemay said...

tak dapat nak imejinnnn
T___T

tikahmodjaika said...

;)

Ash Give said...

yang orang ketok ketok menari tarian makyong..kan

asri.azhari said...

Ni gambo air kopi dalam cawan kot, nampak mcm buih2 je kat tepi sekitar perimeter mende tu

ct kektus said...

hahaa. apa ke benda lea oi. tak dapat cam lah.

KorN said...

ape ni itam2 ni.... serius lepas seminit di teliti, tetap tak tau gak ape dia...

SaraHaikal said...

Alat gamelan!!
.....kot....=='

Bro said...

aduhhhh baru nak jawab dengan setailnye. hahahahaha. dah siap angkat2 tangan dah ni ha nak jawab.

khaifaiz said...

Aku rasa jwpnnya ialah besi

boni kacak said...

saya tau saya tau... ni adalah gong yang kecik2 tu

Yousof said...

Macam gamelon ada, macam mata ikan pun ada, macam² pun ada ;D

Yousof said...

*Gamelan ;P

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Aida Omar said...

kek coklat 0_0

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Cik Yatt said...

xtau xtau..hehe

Anonymous said...

gong kot.huhu

Liquid said...

hee 3 malam incek liquid tenung gambar ni x dapek2 jgk jawapannye ehehe

sara pedrosa said...

bijik mata ikan..haha

chiLleD...!! said...

nk jawapan..hehe

Sufi Syuhadah Supian said...
This comment has been removed by the author.
sufisupian said...

tayar ketapi ke ni heee~

Juliet_iRa~" said...

haiwan ke?hahahaha mcm bermata je ni..hihiii

wahh bling2 la blog lea haha.

dah lama xkesini :D

justin lover said...

nk jwb..nk jwb...dpt hadiah sotong segar, hehe^^

Anonymous said...

tetek..