Saturday, September 29, 2012

Teh Tarik Penuh Kerim.

 






Dulu, masa mula-mula aku bekerja sebagai pembancuh air. Aku paling menyampah kalau ada yang order TEH TARIK, KOPI TARIK, MILO TARIK. 

Sebabnya, aku tak reti nak menarik narik ni

Tarik tarik, tak menjadi sokmo. 

Tak berbuih sangat. Buih sikit2 je. Tak berapa nak cun. 

Tapi, akhirnya setelah lama prektis, berjaya jugak aku menarik teh

sampaikan ada yang sanggup datang ke kedai hari hari untuk minum TEH TARIK aku. kekekeke


"TEH TARIK penuh kerim, kasih sayang dan cinta satu!"

hihihihihi



Dah lama tak menarik TEH. Nak menarik kat umah, jangan harap lerr.