Sunday, July 14, 2013

Salam Ramadhan.


Hari ni dah masuk hari ke-5 kita berpuasa, tapi tak sempat lagi nak wish selamat berpuasa kepada korang semua. Maka, di kesempatan yang ada ni, saya dan suami ingin mengucapkan...




Eh eh bila masa aku dah bersuami? Maap, nilah bahana kalo tido selepas sahur, kang dah jadi lupa ingatan lagi tak sedar diri,hengat diri sudah berkawen. ngeh3. 


Apa-apa pun, selamat bersahur, berpuasa, berbuka. dan jangan lupa selamat bersemayang terawih!!! kutiplah pahala sebanyak mungkin di bulan penuh barakah ini :)

Oh ye! Jangan lupa mengaji jugak, sebolehnya biarlah dapat khatam satu Quran sebelum raya ni. Kalo novel setebal 800 muka surat boleh habiskan dalam masa sehari, takkan Al-Quran setebal 604 muka surat sahaja tak boleh habiskan dalam masa sebulan, betul tak? 


kbai~ 




#untung jugak training dalam bulan puasa, tak begitu tuff sangat..hee. syukur2 :)



10 comments:

Zuan said...

gunakan segala kesempatan yang kita dapat di bulan ramadhan yang mulia ni ^^

nanad said...

salam ramadhan juga lea ^^
kirim salam kat suami *eh :P

boni kacak said...

hahahaha. dah tahap kritikal kalau lupa ingatan macam tu.hehehehe

Juliet_iRa~" said...

leaaa...ehem3...bakal berdua la psni amboiiii hihi

okiee nt ira bg kad eh utk lea n psgn opsss :p

salam ramadhan juga dr ira :)

tenku butang said...

hai.. salam kenal,
follower no.906
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

Eza Boom Boom said...

selamat berpuasa lea.. heee. salam ramadhan :)

dear xila said...

selamat hari raya in advance lea.
dah pos kad raya smlm...harap sampai lah ye...

blog-tips-kurus said...

slmt raye.

kije batik lagi ke cik?

dear xila said...

amboi cik kak bomba kite niiiiii

anif abdullah| AA said...

meowww! lama tak jenguk my jiran sorang nie. hehe. sihat?


header wowww! *ok lambat haha