Sunday, July 14, 2013

Salam Ramadhan.


Hari ni dah masuk hari ke-5 kita berpuasa, tapi tak sempat lagi nak wish selamat berpuasa kepada korang semua. Maka, di kesempatan yang ada ni, saya dan suami ingin mengucapkan...




Eh eh bila masa aku dah bersuami? Maap, nilah bahana kalo tido selepas sahur, kang dah jadi lupa ingatan lagi tak sedar diri,hengat diri sudah berkawen. ngeh3. 


Apa-apa pun, selamat bersahur, berpuasa, berbuka. dan jangan lupa selamat bersemayang terawih!!! kutiplah pahala sebanyak mungkin di bulan penuh barakah ini :)

Oh ye! Jangan lupa mengaji jugak, sebolehnya biarlah dapat khatam satu Quran sebelum raya ni. Kalo novel setebal 800 muka surat boleh habiskan dalam masa sehari, takkan Al-Quran setebal 604 muka surat sahaja tak boleh habiskan dalam masa sebulan, betul tak? 


kbai~ 




#untung jugak training dalam bulan puasa, tak begitu tuff sangat..hee. syukur2 :)