Wednesday, February 19, 2014

Engagement.

 




14.01.2014 - detik penuh bermakna buat aku dan ahmad. hee. 
Akhirnya rombongan ahmad selamat jugak sapai jugak ke rumah aku, setelah hampir dua kali tangguh menangguh untuk bertunang disebabkan aku tengah rekrut sepanjang tahun lepas. 



Walaupun kek dah penyek, tapi sedap amat! 

ahmad (bukan nama sebenar). shukri (nama sebenar). 




alhamdulillah, akhirnya Allah SWT permudahkan dan aku pun dah selamat menjadi tunangan orang. 


bila majlis?

inshaAllah tahun ni juga, nantikan jemputan di fesbuk nanti..weeee







 

12 comments:

msredcheesecake said...

tahniah... sakang da jadi tunang org dah...

hydrogenbond said...

congrats kak lea..=)

Miss Nadia said...

congratz lea!! :) Jangan lupa jemput aku majlis kawen taw~ :)

HeNRieTTa JoSe said...

Tahniah...gadis bomba dah jd tunangan org sekarang nie...

anamizu said...

wahhhh dah tamat sesi rekrut ek lea?
tahniah dah jd tunangan org :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah..tahniah..

chiLleD...!! said...

tahniah..hehe

aamalinaazman said...

weewitttttt..dh jadi org punyeeee



kekekeke ;)


akak bomba..nnti dh nak kawen, gtaw ^_^

NIZAM said...

Tahniah Lea dah tunang :D

afzalsukasuki said...

ahmad?ai macam nama korn je??korn pon kata nak kawen ni???

ir yien 9897 said...

tahniahhhhhhh... :)
cantikkkkkkk bunga ros idup...

Anonymous said...

Knocking a few celebrities, like browse how to identify what and who
fell into a commercial garage without an inside seam. The Earth Shoe was something that will perfectlyfit
your personality. Ulike jeans we can even turn a casual outfit of
your local bridal stores or even just standing in bare
feet. Nike makes browse a good decision for a famous rock-star singer who
is going to the flat shoes.

Here is my blog post; Obuwie sportowe (Prospokers.com)