Monday, May 5, 2014

CUTI

 

Pagi-pagi datang opis terus bukak laman web hrmis. Alhamdulillah permohonan cuti aku 12.05.2014 ni disok0ng dan diluluskan...yahoooo~!  

13.05.2014 kan cuti wesak. kiranya aku dapatlah berehat start jumaat ni till selasa. suka suka suka.! Yelah..minggu lepas 2.05.2014 aku tak amek cuti dan minggu lepas pun aku tak balik kampung sebabnya kena standby. Minggu ni aku bebas....hee. Tapi harapnya aku tak bertugas untuk menjadi pegawai operasi minggu ni. Parah kalo kena standby lagi minggu ni. Terseksa batin oke. 

plan hujung minggu ni? eheeee.... nak setelkan b0rang nikah, hiv test, amek gambar pasport bla bla. fuhfuhfuh..banyak jugak nak kena setel. harapnya berjalan dengan lancar semuanya. inshaAllah :)




bicara hati: dah jadi dua angka ni, makin cepat pulak masa berlalu. nebes nebes. fuh~!


 

4 comments:

missShila Nget said...

ingatkan ambik cuti nk kawen da..

kikiki..

moga dipermudahkan urusan..!

Lea IsNawi said...

cuti kawen m0hon nanti

hehehe

Tukang Karut said...

cuti aku pun dah lulus... lulus sendiri je...hikhikhik...

Diana Rashid said...

tak pe la tak cuti sekarng..cuti kawen nanti boleh ambik panjang sikit..heheh