Tuesday, May 6, 2014

homesick.

 

homesick.  

dulu, aku tak pernah kenal perkataan ini. dulu, aku kental. 

sebulan tak balik zaman sekolah, im still okay. 

dua bulan tiga bulan pun sama. 

zaman universiti pun macam tu jugak. boleh dibilang berapa kali je aku balik kampung sepanjang satu sem. 


tapi....


sejak masuk b0mba ni, aku jadi kurang kental. masa rekrut selalu rasa nak balik sangat sangat. dah keja pun sama. kalo boleh tiap-tiap minggu nak balik. 

aish.




mungkin faktor usia. kematangan. mungkin. erm.
 

 

3 comments:

msredcheesecake said...

biasalah tu, anak emak ye ni?

Ann Ishak said...

rindu masakan mak kot :)

Tukang Karut said...

bukan... tu tanda dah kemaruk nak kahwin... lagi 90 hari kan?