Thursday, July 31, 2014

Less than 10 days

 

 Cepatnya masa berlalu, rasanya hari tu aku baru post countdown 100 hari, kemudian 50 hari dan sekarang tak sampai 10 hari pun lagi. =.=' cepatnya cepatnya masa berjalan. 

Setakat hari ini, aku masih belum mendapat feel nak naik pelamin, mungkin sehari nak kahwin baru feel tu datang kottt. Mana feel tu lambat datang? entah. mungkin sebab aku menjalani kehidupan biasa sekarang kott. bangun pagi, balik kerja rehat pastu tidur. Nanti dekat-dekat nak kahwin datang la feel tu, sebab mungkin masa tu baru kalut buat persiapan kannn...

Doakan moga majlis perkahwinan aku nanti berjalan lancar dan dimudahkan oleh-Nya ye..

 

9 comments:

Hazmin Hamudin said...

Wah.. Tahniah ye. Tak lama dah tu. Hehe

HeNRieTTa JoSe said...

Tahniah...

Nyamuk Terbang said...

wah nak kahwin ker....tahniah

Hafizin Jamil said...

tahniah weehh.. moga semuanya selamat.

Nafardz said...

aku doakan ko bahagia hingga hujung nyawa ye.. doa dari jauh je ni.. tak dapat nak datang majlis ko.

Faizal Fredley said...

tahniah weh..selamat pengantin baru..

Azlan Strider said...

Wahh...Tahniah...Mungkin feel itu tengah cuti raya kot..Anyway selamat pengantin baru in advance.. :D

Regards,
-Strider-

ct kektus said...

weee. sekejapnya masa berlalu lea. moga semua dipermudahkan ok.
ni dah tinggal beberapa hari je lagi, dah dup dap dup dap belommmm. hihii

Ezad Skytech said...

wahhh, tak lagi je da tu lea...hee