Wednesday, August 27, 2014

1st Time Selfie Berdua.

 

Believe or not

Sepanjang  hampir 3 tahun dari tempoh berkenalan, bercinta sehinggalah bertunang dan sehari sebelum diijab qabulkan, kami memang tak pernah berselfie berdua. Hatta, semasa hari persandingan kami pun, kami tak terfikir nak berselfie berdua. Sehari selepas sah menjadi suami isteri, baru teringat..

"eh, kita takde pun amek gambar berdua guna fon kann"

Teringat pun bila member-member mitak nak tengok gambar kami. Puaslah godek-godek fon memang tak jumpa. Terpaksa mitak ehsan dari fotografer tak rasmi. Gambar dari fotografer rasmi, minggu depan baru siap =.='


1st time selfie berdua. Itupun selepas 2 hari SAH bergelar suami isteri. 

"Kadang-kadang kita perlu simpan sedikit kemanisan semasa bercinta supaya kemanisan selepas berkahwin tidak hilang dan pudar"


Selain 'Tidak Boleh Bergambar Berdua', ada lagi beberapa syarat yang kami tetapkan sepanjang ketidak-halalan. Tapi yang lain tu biarlah menjadi rahsia kami. Dan, sekarang kami dah boleh langgar syarat-syarat tu semua. ngehngeh.


 

4 comments:

Lia Ilnia said...

Bila sudah halal baru semua rasa bahagia.. :D

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat Pengantin baru...

MizzTina said...

jd sweet moment kan bila dh halal ni.. nk selfie pun xsegan..

Jari Manis said...

so cute sama cantik sama padan dan seiras betul..itulah di katakan jodoh ek...selamat pengantin baru