Tuesday, October 21, 2014

CUTI

 

"Bos, khamis ni saya nak cuti."

"Kamu ni raya india pun sambut ke? Raya haji hari tu dah cuti"

"Saya tak jadi cuti hari tu bos. Tak cukup orang, jadi saya masuk kerja"


*****************  

Ayat boss agak sentap, tapi aku tau boss gurau je tuu dan cuti tetap akan diteruskan. Dah siap beli tiket nak balik malam ni dah pun..ngehngehngeh. Bila dah macam ni, nampaknya terpaksa cancel untuk amek cuti sekali lagi 7 November ni. Baru plan nak ikut hasben pergi kenduri kawen sepupunya di Bangi. Melepas peluang nak sopim di KL. sobs.! Terpaksa cancel sebab boss pergi kursus time dan aku kena jaga opis. Moga semasa ketiadaan boss, tiada bencana alam melanda. Kalo tidak..nahas aku. Pengalaman masih ciput untuk 'lead' sebarang operasi. huhu. 

Malam ni boleh ketemu Ahmad lagi. Padahal baru last ketemu semalam, tapi rindu dah membuak-buak di dada. Entah bilalah masanya kami dapat hidup sebumbung. Kadang-kadang terasa nak jadi suri rumah sepenuh masa je. Boleh bagi full komitmen kepada Ahmad dan bakal anak-anak kami. Hurm, takpela...mungkin ade rezeki selepas ni. inshaAllah :) *think+ve*

Tak sabar menanti hari hari esok. tiga hari lagi birthday aku, pastu lusanya pulak birthday Ahmad. Aku dah siap susun plan romantis de'amor untuk celebrate besday sesama tahun ni..hihihihi.



 

9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga slmt pergi dan kembali..happy birthday in advance =)

azizah :) said...

wahhh bestlah birthday nak dekat2.. sambut sekali harung

Teesaz said...

Korang ni memang comel. Bileh pengsan macam ni huhu

Jazz Lover said...

Selamat hari jadi sis.

Myra Jay said...

Part besday tu best... hehe
sure tak sabar kan :D

ewanthology said...

semoga cepat2 tinggal sebumbung.

KorN said...

dulu sorang kini berdua... sweet je korang ni..

Cikna said...

Biasala klu dh bekerja tp klu xpat cuti blh stress kn... btw slmt hri lahir utk awk&pasangan....;-)

MizzTina said...

hepi besday to both of u..