Wednesday, February 18, 2015

Selamat bercuti dan Gong Xi Fatt Chai


 Assalamualaikum wbt.

"Yeay, es0k raya! Malam ni makan besar.!" - jerit seorang amoi belakang rumah. 

Ye Ye! Selamat Tahun Baru Cina. Gong Xi Fatt Chai buat mereka yang menyambutnya. 

Orang sebuk balik raya, aku pun sebuk nak balik raya jugak. ngeh3. Ala rasanya bukan aku sorang kottt, kamu kamu semua pun sama kan kan?

Apa-apa kepada yang memandu jauh tu, drive safe. Biar lambat sampai ke destinasi, asalkan sampai dengan selamat. Selamat bercuti dan menghabiskan masa bersama tersayang =)

Hari ni aku mintak balik awal dengan bos. Nasiblah bos memahami. Kan aku cakap bos aku tersangat baiikkk. hihihi. 

"Bos saya nak mintak balik awal esok sebab bla bla bla."

"Yelah, balik lah. Pergilah beli daging, buat rendang. Malam ni jangan lupa bakar lemang bla bla bla"

hehehehehehe. 




"Ini tahun, tahun wa. Lain tahun, tahun lu pula ma"






11 comments:

Ezad Skytech said...

untung la boleh balik awal...kih3...mesti lama cuti ni ? Bakar lemang, masak rendang malam CNY ? hehe...

Lea IsNawi said...

tak lama pun. amek public holiday tu je

Eka Tikah said...

bestnya cuti lama. boleh balik kampung :(

Ezy Loy said...

bestnye bos baik..

selamat bercuti..

At-Tarmizi said...

Salam singgah =)

seronoknyermelukis

FarhanahAdzlan said...

sempoii dapat boss camtuu hahaha
selmatab ercuti yaa jangan makan banyak sangatt hahaha

ewanthology said...

amoi belakang rumah tu cakap melayu ke?

Eza Boom Boom said...

selamat bercuti dear. hihi. gua punya tahun, tahun kambing... hati2 dalam pejalanan k. Take care.

nuyui a.k.a miss YUI said...

Slmt bercuti.. yui slasa bru kerja.

afzalsukasuki said...

balik kampung?jaun ke kampung tu?huhu

Kira Sakura said...

balik kampung cuti panjang syok. yg tak syok nak hadap jem je huuu